استاندار لرستان خبرداد:

بهره مندی پنج شهرستان استان از پروژه های حوزه سلامت

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۶۲۳۴۱
بهره مندی پنج شهرستان استان از پروژه های حوزه سلامت
سید موسی خادمی پروژه های سلامت دانشگاه علوم پزشکی در پنج شهرستان را مهم ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛  خادمی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح  پروژه های سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان که باحضور وزیربهداشت و به صورت ویدئوکنفرانس برگزارشده بود به خبرنگاران ،اظهار کرد: توسعه اورژانس بیمارستان شهید رحیمی در فاز دوم و بهره‌برداری از فاز چهارم دانشکده دندانپزشکی شهرستان خرم آباد از طرح های مهمی بود که همزمان با سایر پروژه های سلامت استان افتتاح و به بهره برداری رسید .

اوافزود:  مراکز تشخیص و غربالگری سرطان در بیمارستان های شهید چمران بروجرد، امام خمینی ( ره ) کوهدشت، امام جعفر صادق ( ع ) الیگودرز و شهید رحیمی خرم‌آباد دیگر طرح های حوزه سلامت استان بودند که به صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت .

خادمی  تصریح کرد: بلوک زایمان بیمارستان شهدای هفت تیر شهرستان دورود و یک کلیک ویژه تخصصی، دو طرح مهم این شهرستان بودند که با تلاش مسئولین دانشگاه علوم پزشکی امروز آغاز به کار آن ها اجرایی شد .

استاندار لرستان ضمن تقدیر از دستگاه های اجرایی و سایر عوامل موثر در به سرانجام رساندن این پروژه ها، عنوان کرد: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها، بخشی مهمی از نیاز مردم استان به خدمات درمانی و پزشکی رفع شود .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز