رییس هیئت هندبال استان البرز:

مظلوم ترین رشته ورزشی البرز هستیم/ مدیرکل جدید به آینده امیدوارمان کرد

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۸:۳۷:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۳۹۱۸
مظلوم ترین رشته ورزشی البرز هستیم/ مدیرکل جدید به آینده امیدوارمان کرد
رییس هیئت هندبال استان البرز گفت: در حالی تمامی رشته های توپی در استان شرایط زیرساختی خوبی دارند اما هندبال از حداقل ها محروم است و آسیب های فراوانی از تبعیض های گذشته خورده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مرتضی خادمی اظهار کرد: چند ماهی است که به لطف اعتماد اعضای مجمع عهده دار مسئولیت هندبال البرز شده ام و در این مدت تلاش کرده ام با برگزاری جلسات مختلف بار دیگر فعالان این رشته را در کنارهم جمع کنم.

وی افزود: متاسفانه نحوه مدیریت حاکم بر هندبال در یک دهه گذشته و عدم توجه لازم به آن به خصوص در بخش سخت افزاری سبب شده آسیب های فراوانی به این رشته در البرز وارد شود و عقب ماندگی هندبال البرز را شاهد باشیم.

خادمی با تاکید براینکه ظرفیت های خوبی در این رشته داریم گفت: در بخش مربی،بازیکن وداور البرز ظرفیت های خوبی دارد واگر کمبود بزرگ این ورزش یعنی سالن تمرین رفع شود می توانیم در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به جمع استان های اول کشور برسانیم.

متولی هندبال البرز از نشست های مشترک با رییس فدراسیون و مدیرکل جدید ورزش وجوانان البرز سخن به میان آورد و گفت: خوشبختانه نگاه ها به هندبال ونیازهای آن مثبت است و امید داریم در سایه حمایت های فدراسیون و اداره  کل ورزش وجوانان البرز قدم های خوبی را در جهت سامان بخشیدن به این رشته توپی برداریم.

خادمی تصریح کرد: به واقع هندبال مظلوم ترین رشته ورزشی در البرز است به نحوی که در سال های اخیر سالن تخصصی خود را از دست داد و کمترین توجه به آن شد اما با رویکردی که از مدیرکل ورزش استان نسبت به این ورزش شاهد بوده ایم به آینده امیدوار شده ایم.

وی در پایان گفت: در سال های اخیر هیچگاه از بدنه هندبال البرز جدا نبوده ام وتجربه سالها حضور در این رشته  در مسئولیت های مختلف را به کار گرفته ام تا تحولی در این رشته ورزشی ایجاد کنم ودر این مسیر نیازمند حمایت همه خانواده هندبال البرز هستم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز