استاندار گلستان:

استان ما کمترین فوتی ناشی از کرونا را تاکنون داشته است

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۴۳۲۳
استان ما کمترین فوتی ناشی از کرونا را تاکنون داشته است
استاندار گلستان گفت: گلستان کمترین فوت شده ناشی از ویروس کرونا را داشته و در حال حاضر تعداد شهرهای سفید استان گلستان به عدد پنج رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هادی حق‌شناس ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفت ماه گذشته خوشبختانه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باعث شده امروز در ستاد ملی کرونا استان گلستان به عنوان استان برتر در حوزه مقابله با کرونا مشخص شود.

وی ادامه داد: گلستان کمترین آلودگی و شیوع ویروس کرونا را در سطح کشور داشته و به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر کمتر از دو نفر مبتلا به این ویروس شدند در حالی که در میانگین کشوری عدد ۱۰ برابر است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: گلستان کمترین فوت شده ناشی از ویروس کرونا را داشته و در حال حاضر تعداد شهرهای سفید استان گلستان به عدد پنج رسیده است.

حق‌شناس بیان کرد: تعداد بستری‌های استان از همین میانگین و عدد موجود با رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی کمتر شود استان گلستان کامل سفید خواهد شد.

وی تاکید کرد: نکته بسیار قابل توجه در استان ایام آخر هفته است که به تفرجگاه‌ها می‌روند و در این جلسه مصوب کردیم در تفرجگاه‌های استان به ویژه در ناهارخوران مصوب شد مکان‌های اسکان موقت با علامتگذاری مشخص شود و فاصله‌گذاری اجتماعی مورد نظارت قرار گیرد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه هلال احمر موظف به تاکید و تذکر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد، تصریح کرد: مسوولیت نظارت بر این امر بر عهده فرمانداران و دانشگاه علوم پزشکی است.

حق‌شناس متذکر شد: از موج دوم کرونا عبور کردیم اما در گلستان شاهد موج سوم نبوده‌ایم و امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی شاهد موج سوم در گلستان نباشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز