ساخت دهکده فرهنگی، ورزشی مقاومت یزد آغاز شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۳۹:۵۶
کد خبر: ۱۰۶۴۴۶۴
ساخت دهکده فرهنگی، ورزشی مقاومت یزد آغاز شد
همزمان با ششمین روز از بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، شامگاه شنبه با حضور استاندار، فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از مسوولان اجرایی استان یزد، مرحله دوم ساخت دهکده فرهنگی، ورزشی مقاومت در این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، این دهکده در موقعیت شهید رشیدی در جوار پارک کوهستان و شامل پیست دوچرخه سواری، اسب سواری، موتورسواری و اهداف پروازی است.

در این دهکده، جانمایی ۲۵۰ آلاچیق ، ۷۳ مجموعه بلوک بندی با  افزون بر پنج هزار مترمربع برای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، وررشی و رفاهی برای مردم و بسیجیان وجود دارد.

این مجموعه به هیچ عنوان نظامی نیست و با امکانات تفریحی گسترده برای مردم احداث شده تا خانواده‌ها به فعالیت‌های فرهنگی و تفریحی و ورزشی بپردازند.

استاندار یزد در این آیین با قدردانی از اقدام‌های صورت گرفته بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی برای عموم مردم با همکاری سپاه و خیران تاکید کرد.

محمد علی طالبی، توجه به ایجاد فضاهای مناسب و مورد نیاز فرهنگی، ورزشی را برای یزد و شهرستان‌ها با جلب همکاری بخش‌خصوصی و خیران ضروری ذکر کرد.

مسوول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد هم گفت: فضاهای فرهنگی و ورزشی بسیج و سپاه در سطح استان قابل استفاده برای همه اقشار و عموم علاقه‌مندان پیش‌بینی شده است.

سرهنگ محمد مهدی نیکوتژاد در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد نشاط اجتماعی با انجام امور فرهنگی و ورزشی جزو ماموریت‌های مهمی است که پیگیری می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز