مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان خبر داد:

تعیین تکلیف ۱۱ فقره پرونده در دومین جلسه کمیسیون ماده ۲۱

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۴۸۸۷
تعیین تکلیف ۱۱ فقره پرونده در دومین جلسه کمیسیون ماده ۲۱
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با بیان اینکه در این جلسه 11 فقره پرونده به مساحت73 هزار و 17 مترمربع بررسی و تعیین تکلیف شد، گفت: این طرح ها مربوط به درخواست های واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی، تمدید قرارداد اجاره و انتقال قطعی جهت اجرای طرحهای صنعتی، مجتمع خدماتی رفاهی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان: دومین جلسه کمیسیون طرح های غیر کشاورزی موضوع ماده 21 دستور العمل واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی به منظور بررسی درخواست های واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی جهت اجرای طرح های سرمایه گذاری و اشتغال زایی در سطح استان برگزار شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با بیان اینکه پرونده های مطرح شده در این کمیسیون تعیین تکلیف شدند تصریح کرد:  این طرح ها در شهرستانهای کامیاران، مریوان، سقز، سنندج، قروه و دیواندره می باشد.

پیمان ملکی افزود: از مهمترین این طرح ها می توان به طرح تولید مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان مریوان به مساحت 16000 مترمربع و طرح شستشو و دانه بندی مصالح سنگی ساختمانی در شهرستان سنندج به مساحت 10000 مترمربع و طرح تولید سیلیس دانه بندی شده و دولومیت دانه بندی شده و پودر فلدسپاتدر شهرستان قروه به مساحت 5000 مترمربع اشاره نمود.

گفتنی ست این کمیسیون با حضور معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کردستان، رییس سازمان جهادکشاورزی استان ، مدیرکل دارایی و امور اقتصادی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیرامور اراضی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استانداری کردستان برگزار شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز