راه اندازی واحد تولید محتوا در شورا‌های حل اختلاف استان

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۸:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۵۹۱۷
راه اندازی واحد تولید محتوا در شورا‌های حل اختلاف استان
معاون برنامه ریزی، آمار و فناورری اطلاعات شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی از راه اندازی واحد تولید محتوا در فضای مجازی در این معاونت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، عباس اسکندری اصل، معاون برنامه ریزی، آمار و فناورری اطلاعات شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی از راه اندازی واحد تولید محتوا در فضای مجازی در این معاونت خبر داد و گفت: در حال حاضر بیماری همه گیر کرونا و ضرورت رعایت پرتکل‌های بهداشتی شرایط خاصی را به دنیا تحمیل کرده است که امر آموزش و نحوه مراجعه به مراجع قضایی نیز تحت شعاع آن قرار گرفته است.

معاون برنامه ریزی، آمار و فناورری اطلاعات شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در جهت تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات غیر ضروری، افرا می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت وقت برای پیگیری پرونده در اجرای احکام اقدام نمایند، اما با توجه به عدم آشنایی و تسلط کافی به این سامانه بعضا مراجعه کنندگان برای دریافت نوبت به مشکل بر می‌خورند که از اقدامات واحد تولید محتوا ساخت فیلم آموزشی با همین عنوان بوده است که برای استفاده عموم در فضای تحت وب و مجازی منتشر شده است.

وی اظهار کرد: با رشد و گسترش شبکه‌های اجتماعی و همگانی شدن استفاده از فضای تحت وب، می‌توان با بهره گیری از علم روز و فناوری‌های نوین در امر آموزش به نتایج بسیار چشم گیری دست یافت.

اسکندری با بیان اینکه در تولید محتوا باید نیاز مخاطب را در نظر گرفت، گفت: برای نائل شدن به موفقیت و کسب بازدهی حداکثری علاوه بر استفاده از ابزار‌های مفید، نرم افزار‌های کاربردی و در نظر گرفتن ابزار‌هایی که مورد استفاده عموم است باید به غنی بودن مطالب ارائه شده نیز توجه بسیاری داشت و نمی‌توان یک مطلب سخیف را در زیور نرم افزاری در اختیار کاربران قرار داد.

وی توجه به نیاز مخاطب، ارزش گذاری برای زمان مخاطب، اهمیت دادن و بررسی ایده‌های خلاقانه و جذاب، به کارگیری از کلمات کلیدی و رعایت اصول سئو برای انتشار مطالب در فضای تحت وب و مجازی، بهره گیری از ابزار‌های مناسب برای تولید محتوا، استفاده از مطالب غنی و کامل و دریافت و بررسی نظر مخاطبان از شاخصه‌های مورد نظر این معاونت در امر تولید محتوا دانست.

اسکندری در پایان با بیان این نکته که فیلم‌های آموزشی در سایت www.shorakh.eadl.ir بارگزاری می‌شوند، در ادامه در خصوص کار‌های انجام شده در واحد تولید محتوای این معاونت گفت: در حال حاضر تولید سه فیلم آموزشی در کارنامه این واحد ثبت شده است و چند طرح نیز در حال اجرا و تولید است که پس از انتشار در خصوص آن نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز