سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل

جوانان خلاق و کار آفرین موتور محرک جامعه هستند

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۶۵۹۰
جوانان خلاق و کار آفرین موتور محرک جامعه هستند
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در مراسم تجلیل از منتخبین و عوامل برگزاری رویداد مسئله پردازی کرونا و پسا کروناگفت: جوانان خلاق و کار آفرین موتور محرک جامعه ما هستند.

به گزارش برنا،مراسم تجلیل از منتخبین و عوامل برگزاری رویداد مسئله پردازی کرونا و پسا کرونا به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان وموسسه کار آفرینان نوین آرتا برگزار شد.
سجاد انوشیروانی در آیین تجلیل از منتخبین و عوامل برگزاری رویداد مسئله پردازی کرونا و پسا کرونا گفت:جامعه ما به جوانان خلاق و کار آفرین نیاز دارد و این جوانان هستند که می توانند برای پیشرفت جامعه کمک کنند و جوانان ما باید در تمام حوزه های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی در جامعه پیش قدم باشند.
او افزود: بحث کار آفاینی یک موضوع گسترده است و کل جوانان ما باید به کمک دولت بیایند و دست در دست دولت به حل این موضوع اساسی کمک کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: خلاقیت و پیش رو بودن و ریسک پذیری از مقوله های مهم حوزه کار افرینی است و جوانان نشان دادند که می توانند در این موضوع و نیز حوزه اشتغال جوانان در جامعه ایده پردازی بکنند.
او اظهار کرد: ایده های نوین در حوزه ها و بستر اینترنت می تواند گره گشای مشکلات بسیاری باشد .
او ادامه داد: باید به جوانان فرصت داد و در این برهه که با ویروس کرونا درگیر هستیم باید از ایده های جوانان در این حوزه حمایت شود تا بتوانیم این موضوع را در همه ی عرصه ها کنترل کنیم .
در ادامه رسولی دئیس دانگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز گفت: باید بین سازمانهای مردم نهاد و ارگانهای دولتی یک هم افزایی ایجاد شود و یک فضای نوین در حوزه های فن آوری و اطلاعات و فضای مجازی اتفاق بیفتد.
او افزود: با توجه به اینکه برنامه ریزی ها و برنامه ها در جامعه ، بصورت جزیره ای عمل می شود اثر بخشی خود را ندارد و تا زمانی که بین ارگانهای دولتی و سازمانهای مردم نهاد شبکه ای ایجاد نشود برنامه ها اثر بخش نخواهد بود.
با اشاره به اینکه باید از ظرفیت بزرگ سازمانهای مردم نهاد استفاده کنیم، تصریح کرد: سازمانهای مردم نهاد استان اردبیل توانستند در حوزه های مختلف کارهای بزرگی را انجام دهند و این نشان می دهد که اعتماد به جوانان می تواند باعث اثر بخشی برنامه ها در جامعه باشد.
نیلوفری دبیر موسسه کار آفرینان نوین آرتا نیز در ادامه این مراسم عنوان کرد: این رویداد از اول سال ۹۹ شروع شد و در این طرح تلاش کردیم تا به ایده های نوین بر اساس مسائل جامعه اقدام بکنیم که از سراسر کشور تعداد ۴۰ ایده به دبیرخانه ارسال شد و بعد از داوری تعداد ۵ ایده بعنوان منتخب معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز