فرماندار میامی:

۳۷ درصد محصولات کشاورزی استان سمنان در میامی تولید می شود

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۶۷۸۹
۳۷ درصد محصولات کشاورزی استان سمنان در میامی تولید می شود
فرماندار میامی با بیان اینکه این شهرستان ۳۷ درصد تولیدات کشاورزی استان رابه خود اختصاص داده است، گفت: این ظرفیت می طلبد تا مسئولان استانی توجه بیشتری به منابع آب شهرستان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ احمد ملایری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه با بیان اینکه ۳۷ درصد محصولات کشاورزی استان سمنان در میامی تولید می‌شود، بیان کرد: در زمینه کشاورزی عملکرد مناسبی در شهرستان میامی وجود دارد اما در خصوص طرح تعدیل آب نیاز است که مدیران استانی با کشاورزان شهرستان میامی به عنوان قطب کشاورزی استان سمنان همراهی بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه میامی در زمینه سیستم‌های نوین آبیاری نیز پیشتاز است، افزود: بررسی چگونگی تعدیل پروانه‌های بهره‌برداری آب‌های کشاورزی و مشکلات آب شرب روستاهای فرومد، باغچه و نام‌نیک با حضور مسئولان برگزار شده و امیدواریم در زمینه تأمین آب عملکرد بهتری را شاهد باشیم.

فرماندار میامی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه آب شرب روستای عباس‌آباد هرچه زودتر تأمین شود و اداره آب و فاضلاب شهرستان ملزم به تدوین برنامه خود در این خصوص است، تاکید کرد: داشتن آب باکیفیت توقع به‌حق مردم است و اداره آبفا و منابع آب باید در اسرع وقت پیگیر صدور مجوزهای لازم در این زمینه باشند.

ملایری با بیان اینکه طبق اعلام اداره آبفا، یکی از چاه‌های آب شرب قابلیت استحصال ندارد و یکی از چشمه‌های روستا نیز نیاز به بازسازی دارد، ابراز کرد: پایه اصلی توسعه روستایی در شهرستان میامی، آب است لذا باید مسئولان به سرعت در راستای رفع این مشکلات ورود کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز