با اعلام شورای هماهنگی تبلیغات یزد:

راهپیمایی اربعین حسینی در استان برگزار نمی‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۵:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۷۳۴۳
راهپیمایی اربعین حسینی در استان برگزار نمی‌شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: با توجه به شیوع کرونا و برای پیشگیری از ابتلای به این بیماری، هرگونه راهپیمایی تحت عنوان اربعین حسینی در شهرها و روستاهای همه شهرستان‌ استان ممنوع است و در این زمینه راهپیمایی برگزار نمی‌شود .

به گزارش خبرگزاری برنا، حجة الاسلام "محمد فخرالدینی" رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد شامگاه پنجشنبه در جلسه برنامه‌ریزی اربعین حسینی و ۱۳ آبان افزود: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا برای پیشگیری از شیوع ویروس، راهپیمایی اربعین لغو شده و به جای آن در همان روز زیارت مربوطه در منازل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تهیه محتواهای مذهبی و فرهنگی و بارگذاری آن همراه با بهره‌گیری از جلوه‌های هنری در فضای مجازی و رسانه‌های گروهی برای استفاده مردم و جوانان در این مورد پیش‌بینی شده است که با همکاری نهادها و تشکل ‌های مردمی در این مورد اقدام می‌شود.

این مسوول فرهنگی به یوم‌الله ۱۳ اّبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی اشاره کرد و یادآور شد: امسال به خاطر شرایط موجود برنامه راهپیمایی برای بزرگداشت این روز در استان پیش بینی نشده است و به جای آن به صورت خیلی محدود برخی تجمع‌ها برگزار می‌شود.

فخرالدینی اظهار کرد: تمامی برنامه‌ها در چارچوب مقررات و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیش‌بینی شده است ، امیدواریم عموم شهروندان همانند گذشته برای پیشگیری از کرونا پایبند مقررات بهداشتی باشند.

همچنین جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: امسال بزرگداشت ایام الله ۱۳ آبان و اربعین حسینی بر اساس شرایط کرونایی با رعایت مقررات و برای پیشگری از شیوع ویروس یادشده است.

سعید زارع خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌ها، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی محور امور فرهنگی و اجتماعی پیش روست که با همکاری عموم مردم و علاقه‌مندان در استان اجرا می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز