رئیس اداره صمت دامغان:

۳۱ واحد نانوایی متخلف در دامغان جریمه شدند

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۱:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۷۶۸۱
۳۱ واحد نانوایی متخلف در دامغان جریمه شدند
رئیس اداره صمت دامغان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری ۳۱ واحد نانوایی متخلف در این شهرستان جریمه شدند، گفت: این تعداد نانوایی موظف به پرداخت ۱۷۵ میلیون ریال جریمه هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حمید رضا صالحی ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی‌های دامغان صورت گرفته است، ابراز داشت: طی این بازه زمانی ۳۱ واحد نانوایی متخلف مورد شناسایی قرارگرفته و جریمه شدند.

وی افزود: فروش آرد خارج از شبکه و به صورت آزاد و نیز رعایت نکردن ساعت کاری مهمترین تخلف‌های محرز شده واحدهای نانوایی‌های متخلف در شهرستان دامغان بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان با اشاره به اینکه واحدهای متخلف نانوایی این شهرستان به ۱۷۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند، ابراز داشت: در حال حاضر ۷۷ واحد نانوایی در دامغان وجود دارد که از این تعداد ۳۳ نانوایی در روستاها و مابقی در شهرهای دامغان، دیباج و کلاته رودبار فعالیت دارند.

صالحی از وجود ۱۲ واحد نانوایی آزاد پز در دامغان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به مصوبه کشوری به ازای هر دو هزار و ۵۰۰ نفر، یک واحد نانوایی نیاز است که با توجه به جمعیت ۱۰۲ هزار نفری شهرستان تعداد نانوایی‌ها در این شهرستان فراتر از حد نیاز برآورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه وجود جمعیت ۱۰۲ هزار نفری جمعیت دامغان وجود ۴۰ واحد نانوایی کفایت می‌کند وجود واحدهای نانوایی بیش از این ضرورتی ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز