در پانزدهمین شنبه جهادی مدیریت شهری رقم خورد ؛

بهره برداری از پروژه های هوشمندسازی حمل ونقل شهری در کرج

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۷۷۴۹
بهره برداری از پروژه های هوشمندسازی حمل ونقل شهری در کرج
در پانزدهمین هفته از شنبه های جهادی پروژه های مرتبط با سیستم های حمل ونقل هوشمند در کلانشهر کرج با حضور مسئولان شهری واستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،این سیستم ها شامل طرح مکانیزه کاهش آلایندگی هوای شهر(معاینه فنی) از طریق دوربین های ترافیکی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال ،چهار سامانه ثبت تخلفات سرعت غیرمجاز به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و ۹ سامانه نظارت تصویری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال رونمایی می شود.

همچنین راه اندازی تابلوهای پیام رسان متغیر خبری(وی. ام. اس) هوشمند با ارزش ۱۰ میلیارد ریال و هوشمندسازی تقاطعات به ارزش ۶۰ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که در این روز به بهره برداری رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در آیین رونمایی از پروژه های مرتبط با سیستم های حمل و نقل هوشمند (ITS) این کلانشهر، گفت: یکی از مطالبات اصلی شهروندان از مدیریت شهری رفع مشکلات ترافیکی است.

محمدرضا احمدی نژادافزود:  هوشمندسازی چراغ های فرماندهی به کاهش مشکلات ترافیکی کمک زیادی می کند که این اتفاق در حال انجام است .

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته ۹ دوربین کنترلِ ترافیک و ۸ دوربین پلاک خوان در کرج نصب شده است گفت: از حمایت های شهردار و اعضای شورای شهر برای راه اندازی سیستم های حمل و نقل هوشمند در کرج قدردانی می کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز