معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل خبر داد:

افزایش یک هزار و ۶۴۴ تخت بیمارستانی در استان اردبیل

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۱:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۷۷۶۴
افزایش یک هزار و ۶۴۴ تخت بیمارستانی در استان  اردبیل
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با تکمیل بیمارستان های در حال اجرا در استان، یک هزار و ۶۶۴ تخت بیمارستانی در استان افزایش می یابد.

به گزارش برنا،فرزاد قلندری در جریان بازدید از روند احداث بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی نجف زاده اردبیل تصریح کرد: بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی نجف زاده، هزار تختخوابی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ، بیمارستان مشگین شهر و بخش خصوصی از جمله بیمارستان های در دست اجرا هستند.

وی بیان کرد: زیربنای کل بیمارستان های در حال اجرا ۱۸۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع بوده که با مشارکت قرار گاه خاتم، بخش خصوصی و دانشگاه علوم پزشکی در حال اجرا است.

قلندری گفت: زمین بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین و در اختیار قرار گاه خاتم قرار گرفته است که در مرحله تجهیز کارگاه برای شرع عملیات اجرایی قرار دارد.

وی با اشاره به در حال اجرا بودن بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل افزود: این بیمارستان در قالب ۲۵۶ تخت پیش بینی و طراحی شده بود که به لحاظ نیاز استان به ۵۰۰ تخت افزایش یافت و در حال حاضر عملیات اجرایی آن با زیربنای ۵۲ هزار متر مربع توسط پیمانکار در حال اجرا است.

معاون استاندار اردبیل بیان کرد:  تمام تلاش مسوولان استان اعم از نماینده ولی فقیه، استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس بر افزایش و تامین تجهیزات درمانی و ارتقا کیفیت خدمات به مردم استان است.

استان اردبیل در حال حاضر از ۲ هزار و ۳۰۰ تخت فعال بیمارستانی برخوردار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز