همزمان با سراسر کشور؛

البرز در چالش ملی "پیاده روی" مشارکت می کند

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۷۹۹۳
البرز در چالش ملی پیاده روی مشارکت می کند
سرپرست هیئت ورزش های همگانی البرز از اجرای ویژه برنامه چالش پیاده روی همزمان با سراسر کشور در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد اسفندیاری اظهار کرد: این چالش از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 13 مهرماه همزمان با دیگر نقاط کشور به میزبانی شهر کرج برگزار می شود.

وی افزود: این چالش از محل هیئت ورزش های همگانی در اداره ورزش وجوانان شرق کرج آغاز و با استمرار در برخی بوستان های مختلف سطح کرج گسترش پیدا می کند.

اسفندیاری با بیان اینکه در این چالش اهمیت و ضرورت فعالیت بدنی و انجام پیاده روی روزانه به مدت 20 دقیقه مدنظر قرار دارد گفت: علاوه بر این برنامه شهروندان می توانند با مراجعه به لینک  www.alborzhamegani.com/?p=1613 و آگاهی از شرایط برگزاری این چالش در این برنامه مشارکت کنند.

متولی ورزش های همگانی استان البرز تصریح کرد: یکی از آسیب های ناشی از زندگی ماشینی امروز فقر حرکتی است و متاسفانه از این ناحیه عوارض منفی بی شماری برای شهروندان ایجاد شده و این چالش تلاش دارد اهمیت داشتن فعالیت بدنی از جمله انجام پیاده روی روزانه را به تک تک شهروندان گوشزد کند.

وی در پایان گفت: انتظار می رود شهروندان با مشارکت در این چالش پیام ارزشمند این رویداد فرهنگی ورزشی را به کسانی که کمتر تمایلی به ورزش دارند برسانند و در این زنجیره سهیم باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز