امام جمعه یزد تاکید کرد:

برای قدردانی از کادر درمان پروتکل ها را رعایت کنیم

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۹۱۴۱
برای قدردانی از کادر درمان پروتکل ها را رعایت کنیم
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: برای قدردانی از کادر درمان پروتکل ها را رعایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "آیت الله محمدرضا ناصری یزدی" امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد، در مراسم تقدیر از روسای بیمارستان های درگیر کرونا اظهار داشت: این روزها شاهد مجاهدت بسیار خوب کادر درمان در مبارزه با شیوع ویروس کرونا هستیم.

وی با تقدیر از این زحمات و ایثارها تصریح کرد: برای تقدیر از این تلاش ها و کوشش ها واقعا هیچ پاداشی نداریم و تنها کسی که می تواند ارزش گذاری این کارها را انجام دهد و ازآن تجلیل کند قطعا خداست و از دست بشریت خارج است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه باید زمینه سازی لازم برای افزایش آسایش پرستاران و کادر درمان را فراهم کنیم تصریح کرد: این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در شرایط به این سختی، زمینه رفع مشکلات پرستاران را فراهم کنیم.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: کادر درمان ایران این ماه ها در حالی با تمام تلاش برای مقابله با این ویروس منحوس در حال فعالیت هستند که در بسیاری از کشورها، کادر درمان از محل کار خود فرار می کنند.

وی گفت: این تلاش و ایثار برگرفته از سیره ائمه اطهار(ع) است و قطعا این چنین اقدامات و تلاش هایی با بالاترین پاداش ها از سوی خداوند متعال روبرو است ولی ما هم نباید نسبت به این زحمات بی تفاوت باشیم و تا حد توان برای رفع مشکلاتشان باید تلاش کنیم.

امام جمعه یزد از مردم هم خواست برای قدردانی از کادر درمان، بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا هرچه سریع تر زنجیره شیوع این ویروس شکسته و فشار وارده بر کادر درمان هم کمتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز