طی حکمی از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان؛

مسئول دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان منصوب شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۰۳۷۳
مسئول دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان منصوب شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، در حکمی محمد ترابیان را به سمت مسئول دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، در حکمی محمد ترابیان را به سمت مسئول دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منصوب کرد.

در حکم محمد ابراهیم زارعی خطاب به محمد ترابیان با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری دائر بر مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق آمده است: هماهنگی بین بخشی و نظارت بر اجرای  مصوبات کمیسیون در راستای فرامین معظم له از اهم وظایف مسئول دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان است.

محمد ترابیان از جوانان فعال اجتماعی و سیاسی کردستان است که سابقه و تجربه حضور وی در نهادهای مدنی می تواند نقطه امیدی برای بهره گیری از توان سازمان های مردم نهاد در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشد.

از جمله سوابق ترابیان می توان به مشاور و رئیس گروه مشاوران جوان استاندار و نائب رئیس خانه احزاب استان کردستان اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز