جسد کشف‌شده در کوه یافته متعلق به مردی تقریبا ۶۰ ساله است

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۰۹۵۹
جسد کشف‌شده در  کوه یافته متعلق به مردی تقریبا ۶۰ ساله است
رییس هیئت کوهنوردی لرستان گفت: جسد یافت شده در ارتفاعات کوه یافته خرم‌آباد متعلق به مردی ۶۰ ساله بوده که از ارتفاع ۳۰۰ متری سقوط کرده است.

به گزارش خبرگزای برناازلرستان ؛ بر مبنای گزارش رییس هیئت کوهنوردی لرستان و مربیان سنگ نوردی فدراسیون کوهنوردی استان جسد یافت شده در ارتفاعات کوه یافته خرم‌آباد متعلق به مردی ۶۰ ساله بوده که از ارتفاع ۳۰۰ متری سقوط کرده است.

رییس هیئت کوهنوردی لرستان در این خصوص گفت: صبح جمعه پس از دریافت گزارشی مبنی بر پیدا شدن جسد فردی در یافته کوه بلافاصله هیات کوهنوردی و سنگ نوردان و دیواره نوردان استان به همراه تیم چهار نفره واکنش سریع  هلال احمراستان به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

سید آرش قیاسیان افزود:  تیم اعزامی قریب ده ساعت تلاش مستمر توانست جسد فردی که در ارتفاعی نزدیک به ۳۰۰ متر سقوط کرده بود را به‌وسیله نصب کارگاه به پایین‌دست منتقل کنند. فرد پیدا شده مردی مسن تقریبا ۶۰ ساله بود که جهت شناسایی و احراز هویت به مأموران نیروی انتظامی پاسگاه بدرآباد تحویل داده شد.

او بیان کرد: با توجه به اینکه در شش ماه نخست سال جاری هیچ‌گونه گزارشی دال بر مفقودی در ارتفاعات یافته به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال‌احمر ۱۱۲، اورژانس ۱۱۵ و پلیس ۱۱۰ به‌جز دکتر برزویه اعلام نشده بود گمان می‌رفت جسد پیدا شده متعلق به ایشان باشد ولی خانواده مرحوم پس از دادن نشانی‌های جسد این احتمال را رد کردند.

رییس هیئت کوهنوردی لرستان تاکید کرد: هیات کوهنوردی استان از مردم عزیز و هم‌وطنان گرامی خواهشمند است از صعودهای تک نفره و بدون تجهیزات و امکانات خودداری نمایند.

به  گفته قیاسیان درادامه عملیاتهای پراکنده جستجو برای پیداکردن اثری از دکتر برزویه کوهنوردپیشکسوت خرم آبادی که حدود دوماه پیش درمنطقه یافته مفقود شده بود صبح امروز توسط دوستاریان و میرزایی مربیان  حاذق سنگنوردی  وکوهنوردان هیات کوهنوردی وصعودهای ورزشی لرستان موفق به پیداکردن جنازه ای در مسیر دیواره ''سایه''کوه یافته شدندکه بلافاصله با اطلاع رسانی به هیات استان و تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر   راس ساعت ۱۳ روز  جمعه مورخه ۱۸ مهر ماه تیمی متشکل از کوهنوردان وامدادگران تیم واکنش سریع هلال احمر به همراه   علی روانشاد گشایش دهنده مسیر مذکور و محسن حسنوند دبیر هیات استان  وارد عمل شده و پس از ۸ ساعت تلاش بی وقفه انتقال جسد به پایین دست صخره ها صورت پذیرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز