استاندار لرستان:

لرستان در وضعیت فوق العاده خطر کرونا قرار دارد / مردم به جز برای موارد ضروری از خانه خارج نشوند / ظرفیت بیمارستان ها و تخت هایICU تقریباً تکمیل شده است

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۶:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۰۹۷۰
لرستان در وضعیت فوق العاده خطر کرونا قرار دارد  / مردم به جز برای موارد ضروری از خانه خارج نشوند  /  ظرفیت بیمارستان ها و تخت هایICU تقریباً تکمیل شده است
سید موسی خادمی گفت : لرستان به لحاظ شیوع و مرگ بر اثر کرونا در وضعیت فوق العاده خطر قرار دارد.

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خادمی روز شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست دکتر روحانی و با حضور استانداران سراسر کشور، حول محور آخرین وضعیت بیماری در استان ها برگزار شده بود ، اظهار کرد: متاسفانه بنا بر آمارهای اعلام شده لرستان در ردیف استان هایی است که به لحاظ شیوع و مرگ بر اثر کرونا در وضعیت فوق العاده قرار دارد .

اوافزود: شرایط کنونی ایجاب می کند، مردم نسبت به عدم حضور در تجمعات، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیش از پیش اهتمام داشته باشند .

خادمی  تصریح کرد: با توجه به وضعیت فوق العاده استان، امشب ستاد استانی مدیریت کرونا با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد و تصمیمات اتخاذ شده در این ستاد اطلاع رسانی می گردد .

استاندار لرستان گفت: بدیهی است به علت افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، ظرفیت بیمارستان ها و تخت هایICU تقریباً تکمیل شده و از طرفی به دلیل عدم وجود زیرساخت ها، استفاده از ظرفیت بیمارستان های نیروهای مسلح در استان نیز مقدور نمی باشد، بنابراین چاره ای جز رعایت دستورالعمل ها و نکات بهداشتی توسط مردم نیست .

خادمی با بیان اینکه تمامی داشته ها و امکانات در خدمت مقابله با کروناست، خاطر نشان کرد: علی رغم تلاش هایی که در چند ماه اخیر صورت گرفت و حدود ۷۰ تخت آی سی یو برای کمک به بیماران کرونایی به لرستان اختصاص یافت، اما به دلیل محدودیت ها نمی توان به ظرفیت فعلی استان اضافه کرد .

اوبا اشاره به لزوم همکاری مردم برای عبور از شرایط فعلی، یادآورشد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، مردم سعی کنند جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز