استاندار اردبیل:

عملیات اجرایی تصفیه خانه اردبیل شدت می گیرد

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۶:۵۱
کد خبر: ۱۰۷۰۹۹۰
عملیات اجرایی تصفیه خانه اردبیل شدت می گیرد
استاندار اردبیل گفت: توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل باید برای جمعیت ۶۰۰هزار نفر در نظر گرفته شده و عملیات اجرایی آن با تامین عتبار مناسب شدت می گیرد.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از پروژه اجرای خط انتقال دوم فاضلاب و توسعه تصفیه خانه اردبیل اظهار کرد: عملیات اجرایی تصفیه‌خانه اردبیل با شناخت پیمانکار خود از تیرماه سال جاری شروع شده و با تامین اعتبار از طریق بانک ملت در حال اجرا است.

وی بیان‌کرد: در حال حاضر جمعیت ساکن اردبیل بیش از ۶۰۰ هزار نفر اعلام شده در صورتی که تصفیه‌خانه فعلی آب و فاضلاب این شهر در سال ۱۳۸۳ برای ۲۷۰ هزار نفر طراحی شده  و حوابگوی نیازهای مردمی نیست.

بهنام جو افزود: سایت این تصفیه‌خانه با خرید تجهیزات خارجی و داخلی بصورت مدرن در خال اجرا است و از پساب آن آب مورد نیاز بخشی از مزارع کشاورزی و شهرک‌های صنعتی نیز تامین می شود که سایت جدید تصفیه خانه اردبیل برای افق ۲۵ ساله طراحی شده است. 

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه عملیات اجرایی خط انتقال این پروژه نیز همزمان با سایت اجرایی پروژه آغاز شده است و هیچ مشکلی در تامین اعتبار وجود ندارد.

 تصریح‌کرد: این پروژه از نیازهای اساسی شهر برای دولت و مجموعه عمرانی استان است  که چند سال بود اجرا نمی‌شد و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

گفتنی است  استاندار اردبیل به همراه مدیرعامل شرکت اب و فاصلاب از پروژه خط انتقال فاضلاب با لوله ۱۶۰۰ میلیمتر و  همچنین از روند اجرای پروژه مدول توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز