در شش ماهه نخست سال جاری:

آسفالت معابر،اساسی ترین مشکلات شهروندان سنندجی

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۳:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۱۹۷۶
آسفالت معابر،اساسی ترین مشکلات شهروندان سنندجی
رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج از توزیع و پخش قریب به 28 هزار تن آسفالت طی شش ماهه اول امسال خبر داد و گفت: از این میزان بیش از 24 هزار و 150 تن در کارخانه آسفالت این سازمان تامین و توسط مناطق، نواحی و سازمانها در سطح معابر توزیع و پخش شد و قریب به 3 هزار و 463 تن نیز جهت پروژه های در دست احداث از طریق پیمانکار بخش خصوصی تهیه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان،  فرشاد منبری رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سنندج در خصوص عملکرد تولید آسفالت توسط شهرداری عنوان کرد: رسیدگی به وضعیت آسفالت به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات شهروندان و از مطالبات بحق آنان است که براساس برنامه ریزی و اولویت معابر اجرا می شود.

 فرشاد منبری بیان کرد: در راستای بهسازی و آسفالت معابر سطح شهر علاوه بر فعالیت پیمانکار بخش خصوصی ، کارخانه آسفالت این سازمان هم بصورت مستمر نسبت به تولید و پخش آسفالت در سطح شهر اقدام نمود.

وی از  تولید وتوزیع قریب به 28 هزار تن آسفالت طی شش ماهه اول امسال خبر داد و گفت: از این میزان بیش از 24 هزار و 150 متر تن از محل کارخانه آسفالت تامین و توسط مناطق، نواحی و سازمانها در سطح معابر توزیع و پخش شد و قریب به 3 هزار و 463 تن نیز جهت آسفالت  پروژه های در دست احداث خریدا از بخش خصوصی تهیه شد.

وی خاطرنشان کرد: از آسفالت تولید شده در کارخانه این سازمان در شش ماهه اول سالجاری  7 هزار و 247 تن در سطح معابر و محلات منطقه یک، بیش از 2 هزار و 555 تن در سطح منطقه دو، بیش از 9 هزار و 49 تن در حوزه منطقه سه، قریب به یک هزار و 49 تن در ناحیه ویژه بهاران توزیع و پخش شده است.

منبری افزود: توزیع 11.18 تن آسفالت  در حسن آباد، 307تن توسط واحد عمران ننله، بیش از 2900 تن در ناحیه منفصل شهری نایسر، 150  تن هم صرف  بهسازی پارک ها و وپایانه ها ی مسافربری شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز