بکارگیری پتانسیل نهادها و دستگاه های دولتی برای توسعه هیات های ورزشی

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۰۷۲۵۸۵
بکارگیری پتانسیل نهادها و دستگاه های دولتی برای توسعه هیات های ورزشی
"حامد جولائی" در مجمع انتخابات هیات کوهنوردی گفت؛ ایجاد آرامش و اعتماد در جامعه کوهنوردی استان باید اولویت هیات جدید باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، مجمع انتخابات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کردستان با حضور رضا زارعی رئیس فدارسیون و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

 
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم در این مجمع گفت: رئیس جدید هیات با رای شکننده به این سمت رسیده که این به معنی اختلافات در هیات است لذا از رئیس جدید انتظار می‌رود همه فعالین و جامعه کوهنوردی را گرد هم آورده با آنها صحبت کند و از نظرات و خواسته‌های آنها با خبر شود.
 
حامد جولایی یادآور شد: رشته کوهنوردی چون با طبیعت عجین است دوستی و همکاری را با خود همراه دارد اما این رشته در استان کردستان با حواشی زیادی مواجه شده است.
 
وی یادآور شد: هیچکس نمی‌تواند کاری برای کوهنوردی کردستان از پیش ببرد اگر خود فعالین و اعضای هیات نخواهند و در درجه اول آرامش را به این جامعه برنگردانند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: مجموعه اداره کل آمادگی هرگونه کمک به رشته کوهنوردی را دارد و در اولین قدم یکی از سوله‌های اداره ورزش و جوانان را در اختیار هیات قرار می‌دهیم تا تجهیز شود.
 
وی با بیان اینکه در شهرستان مریوان ٢٠٠ میلیون تومان برای تجهیز و ایجاد دیواره سنگنوردی اختصاص داده است، تاکید کرد: در استان‌های دیگر شهرداری‌ها به ساخت دیواره سنگ نوردی پرداختند اما شهرداری‌ها در کردستان فعالیتی در این حوزه نداشتند.
 
جولایی اظهار داشت: باید از پتانسیل دیگر دستگاه‌ها مانند آموزش و پرورش بهره گرفته شود و برای انجام امور زیرساختی فقط نگاه به اداره ورزش و جوانان نباشد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز