فرمانده انتظامی شاهرود :

۱۶۰۰ طرح انتظامی در شاهرود اجرا شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۶:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۵۵۶۴
۱۶۰۰ طرح انتظامی در شاهرود اجرا شد
فرمانده انتظامی شاهرود گفت: در راستای ارتقای امنیت و آسایش بیشتر مردم ۱۶۰۰ طرح انتظامی، نیمه نخست امسال در زمینه پیشگیری از سرقت و افزایش امنیت اجتماعی دراین شهرستان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سرهنگ علی کریمی سه شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نمونه نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود در ستاد فرماندهی انتظامی این شهر افزود: به رغم رشد میزان سرقت در کشور ، در این شهرستان سه درصد کاهش و ۲ درصد افزایش کشف سرقت ها را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه سرقت های مهم هشت درصد کاهش و ۶ درصد افزایش کشف آن ثبت شده است، ادامه داد: در ۲ ماه گذشته پنج باند سرقت با تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس دستگیر و متلاشی شدند.

به گفته وی ، افراد این باندها به ۱۵۰ مورد سرقت در  شاهرود و شهرستان های دیگر کشور اعتراف کردند.

وی با اشاره به کاهش ۳۱ درصدی تصادف منجر به فوت در این شهرستان ، تاکید کرد: کشفیات مواد مخدر ۱۳درصد افزایش و ۲۵درصد باندهای مواد مخدر متلاشی و منهدم شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود گفت:با تلاش پلیس سایبری شهرستان شاهرود جرایم رایانه ای ۳۱ درصد کاهش و از تمامی پرونده های این حوزه ۹۵درصد آن کشف شد.

کریمی افزود:  در طرح هوشمند سازی پلیس از ابتدای امسال در این شهرستان ۸۰ درصد مقرها و اماکن انتظامی به سامانه پایش تصویری و اتصال آن به سامانه کشوری اجرایی شد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد خودروهای عملیاتی پلیس در کشت های انتظامی به سامانه GIS مجهز شدند ، ادامه داد: لباس های انتظامی ۲۵ واحد گشت پلیس به سامانه ضبط صوت و تصویر تجهیز شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود با تقدیر از تعامل مردم با پلیس گفت: در سامانه های تلفنی پلیس ۵۷ درصد از عملکرد پلیس تقدیر، ۱۶درصد ارائه نظر و پیشنهاد مردمی ۲۶ درصد انتقادات و یک درصد هم شکایت ثبت شده است.

امام جمعه موقت شاهرود هم دراین آیین گفت: امنیت یکی از شاخصه های مهم اقتدار کشورها بشمار می رود که به اقتصادی ،سیاسی و نظامی بیشترین وابستگی را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید عبدللهیان افزود: امنیت مردم پایه که در ایران اسلامی براساس تعامل با مردم،رفعت اسلامی،تامین رضایت عمومی مردم و صداقت استوار است در کشورهای با تجهیزات نظامی و انتظامی پیشرفته  به چشم نمی خورد.

وی با تقدیر از زحمات بی وقفه پلیس در این شهرستان هفته گرامی داشت نیروی انتظامی را فرصتی برای تبیین عملکرد فرزندان این ملت برای آگاهی بیشتر جامعه دانست.

هفته انتظامی امسال از ۲۷ مهر با شعار همه باهم برای امنیت و سلامت آغاز شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز