مردم در خدمت تولید و توسعه کشور هستند

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۵۷۷۴
مردم در خدمت تولید و توسعه کشور هستند
نایب رئیس هیئت مدیره بورس و مدیر عامل سرمایه تمدن گفت:در تمام شهرهای کشور مردم از بازار سرمایه استقبال می کنند و این نشان دهنده این است که مردم در خدمت تولید و توسعه کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، خواجه نصیری به مناسب افتتاحیه اولین سوپر مارکت مالی در ایران تصریح کرد:در سال گذشته و امسال بیشترین خبرها در حوزه اقتصادی و بورس بود و این نشان دهنده علاقه مردم به بازار سرمایه هستند و در تمام کشور های پیشرفته دنیا تقریبا زندگی  80 درصد  مردم با بورس گره خورده است.

خواجه نصیری ادامه داد: از دیدگاه سوپر مارکت های مالی تمامی خدماتی که به صاحبان سرمایه و پول باید از طریق همین سوپر مارکت ها با مشاوره و مدیریت سرمایه را ارائه داد و همچنین با شناسایی نیازهای هر شهرستان باید تامین مالی در سوپر مارکت های مالی همان شهرستان نیز تامین شود.

در ادامه فدایی، مدیرعامل شرکت آسان سرمایه اظهار کرد :سوپرمارکت های مالی شامل خدماتی از قبیل صندوق های توسعه،بورس،سبدگردانی،بیمه، خدمات کارگزاری ها و .... می باشد که اولین شعبه این سوپر مارکت ها در اصفهان و دومین شهر مشهد بوده است  که شعبه ی آن در مجتمع پاژ واقع در جانباز 2 می باشد و طی هفته های آینده در شهرهای شیراز، آمل، اردبیل،زنجان،کاشان،لار،همدان و قزوین خواهد بود .

در این مراسم بنانژاد، رئیس اتاق اصناف مشهد به ایراد سخن پرداخت و بیان کرد:بالای 90 درصد سرمایه گذاران در بخش اقتصادی در مشهد  شرکت های خصوصی هستند  و باید از این سرمایه گذاران حمایت و به آن ها آموزش داده شود  و همچنین این سوپر مارکت های مالی هم فرصت و هم تهدید هستند که فرصت آن ها جذب سرمایه و تهدید آن ها ورود افراد ناکار آمد به این سوپر مارکت هاست که با مدیریت و آموزش باید ظرفیت این سور مارکت ها را بالا برد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز