تسلیت معاون وزارت بهداشت بدنبال شهادت مدافع سلامت یزد

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۰۷۶۴۷۵
تسلیت معاون وزارت بهداشت بدنبال شهادت مدافع سلامت یزد
معاون,وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در پیامی شهادت مرضیه محمدی زربندی مدافع سلامت یزد را به خانواده آن مرحومه و حوزه بهداشت و درمان این استان تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "علیرضا رئیسی" معاون,وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در بخشی از پیام تسلیت خود در پی شهادت دومین شهید مدافع سلامت استان یزد گفته است: مرحومه محمدی زربندی از استان یزد از خادمین و مدافعین سلامت در حوزه بهداشت حرفه ای بود که  در راه خدمت به هموطنان عزیز در عرصه کنترل و پیشگیری از بیماری کووید- ۱۹ جان خود را از دست داد.

گفتنی‌ست مرحومه زرنبندی وی دومین شهید مدافع سلامت یزد است که در مرکز بهداشت ملک افضلی در محله اسکان این شهر مشغول به فعالیت بود و چندی قبل به شهادت رسید . 

همچنین چندی پیش رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفته بود که این استان به نسبت جمعیت بیشترین میزان ابتلا به کرونا در هر یکصد هزار نفر را در کشور دارد و شرایط  در سومین پیک این بیماری بحرانی است.

دکتر محمدرضا میرجلیلی  در سی و چهارمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: یزد در نخستین مرحله شیوع کرونا  پس از استان های قم و مرکزی در رده سوم کشور از نظر میزان ابتلا به نسبت جمعیت قرار داشت و هم اکنون نیز در سومین مرحله افزایش ابتلا، از نظر تعداد موارد مثبت و بستری در صدر ۳۱ استان کشور قرار دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز