به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش:

توسعه ورزش در مناطق مرزی استان کردستان

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۶۸۲۰
توسعه ورزش در مناطق مرزی استان کردستان
حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان نیز در مراسم افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی هزارخانی گفت: با امضای تفاهم نامه بین دستگاه ورزش و جوانان استان با بنیاد علوی شهرستان سروآباد، توانستیم 2 پروژه ورزشی را افتتاح کنیم.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان نیز در مراسم افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی هزارخانی گفت؛ خوشبختانه با امضای تفاهم نامه بین دستگاه ورزش و جوانان استان با بنیاد علوی شهرستان سروآباد توانستیم 2 پروژه ورزشی را با کیفیت مناسب در روستاهای بیساران و هزار خانی این شهرستان افتتاح کنیم تا جوانان این منطقه بتوانند فعالیت های ورزشی خود را انجام دهند.
 
مدیرکل دستگاه ورزش و جوانان کردستان افزود؛ زمین چمن مصنوعی روستای هزارخانی نیز همچون پروژه بیساران با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال احداث شده است و خوشبختانه در کوتاهترین زمان ممکن عملیات احداث آن پایان یافت و امروز در پنجمین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش و به مناسبت گرامیداشت این هفته شاهد افتتاح آن بودیم.
 
وی منبع اعتبار هزینه شده برای احداث پروژه زمین چمن مصنوعی روستای هزارخانی را از محل استانی و کمک های بنیاد علوی بیان کرد و افزود؛ زیربنای این پروژه هشتصد مترمریع است که اوایل سال گذشته عملیات احداث آن آغاز شد و در ابتدای سال جاری نیز آماده افتتاح شد که به دلیل شیوع ویروس گسترده کرونا در استان افتتاح آن به تعویق افتاد.
 
جولایی اظهار داشت؛ باید اذعان کرد که با توجه به وضعیت اقتصادی و تحریم های ظالمانه کشورهای دشمن ضمن پیگیری پروژه های اساسی در سطح استان باید به سمت احداث پروژه های کوچکتر که در بازه زمانی کوتاهی آماده بهره برداری می شوند رفت و رویکرد دستگاه ورزش و جوانان استان نیز در این راستا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز