شاخص بورس آذربایجان‌غربی افت کرد

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۲:۰۶
کد خبر: ۱۰۷۷۴۱۶
شاخص بورس آذربایجان‌غربی افت کرد
مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی گفت: شاخص کل بازار بورس آذربایجان غربی با ۱۴۹ هزار واحد کاهش در مقایسه با هفته ‌قبل رقم یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحدی را تجربه کرد‎.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، وحید جوادی مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی گفت: شاخص کل بازار بورس استان با ۱۴۹ هزار و ۶۲ واحد ریزش در مقایسه با هفته قبل رقم ‌‌یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ‌‌۳۵۴ واحد را تجربه کرد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با یک هزار و ۱۰۵ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به ‌رقم ‌‌۱۶ هزار و ۹۷۰ واحد رسید‎.

مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی افزود: در هفته گذشته تعداد ۷۷ میلیون و ۳۷۷ هزار و ۳۲۵ برگ اوراق اسناد خزانه ‌اسلامی، سهم و حق ‌تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش نزدیک به ۶۹۹ میلیارد و ۶۶۱ میلون ریال در ‌بورس منطقه‌ای ‌آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که بیش از ۷۱ درصد آن مربوط به فروش و بقیه آن خرید بوده ‌است‎.

‎او بیان کرد: در طول هفته در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۸ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۱۳۹ شرکت را معامله کردند ‌که تالار اختصاصی شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی ‌معاملات منطقه را با ۱۷ درصد به خود اختصاص داد‎.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز