استاندار اردبیل خبر داد:

ثبت ملی خانه مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده و تبدیل آن به موزه مفاخر

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۷۷۴۳۶
استاندار اردبیل گفت: با پیگیری‌های انجام شده خانه مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده ثبت ملی شده و در آینده به موزه مفاخر تبدیل می‌شود.

به گزارش برنا،اکبر بهنامجو در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مرحوم موذن‌زاده اردبیلی اظهارداشت: خرید خانه با ارزش مرحوم موذن‌زاده اردبیلی باید تا ۲ ماه آینده صورت گرفته و اقدامات در جهت تبدیل آن به  موزه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه جایگاه و منزلت مفاخر استان باید حفظ شود، افزود: شان و منزلت مرحوم موذن‌زاده ملی و حتی بین‌المللی بوده و مراسم بزرگداشت باید در شان سلطان ذاکرین انجام شود.

استاندار اردبیل تشریح کرد : موذن‌زاده‌ها به بزرگداشت و مقبره‌سازی نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که به آنها نیاز داریم و برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید جایگاه و مقام مفاخر را حفظ کنیم.

وی اظهارداشت: سبک مداحی موذن‌زاده اردبیلی نیز ثبت ملی شده و این استاد مسلم مداحی و اذان بخشی از فرهنگ استان تلقی می‌شود.

 بهنامجو در رابطه با تاسیس موسسه مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی گفت: اهداف، اساسنامه، نام موسسه و اعضای هیات امنای پیشنهادی اعم از حقیقی و حقوقی باید مشخص شود و طبق نظر نماینده ولی فقیه در استان موسسه موذن‌زاده اردبیلی با رویکرد مشخص راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه نشان ملی موذن‌زاده نیز باید تعریف شود، بیان کرد: اهداف موسسه باید توام با رشد مداحی و اذان در استان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز