فرماندار دورود:

تعطیلی دورود تا پایان هفته به دلیل وضعیت شیوع کرونا

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۲۳:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۸۷۶۵
تعطیلی دورود تا پایان هفته به دلیل وضعیت  شیوع کرونا
مجتبی بیرانوند گفت: ادارات و بانک‌های دورود تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ بیرانوند درگفت وگو بارسانه ها ،اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز و هشدار شیوع ویروس کرونا در شهرستان دورود فعالیت تمامی ادارات ، شرکت ها ، سازمان ها ، دستگاه های اجرایی و بانک های شهرستان دورود تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام می شوند.

اوافزود: این تصمیم با هماهنگی استاندار محترم استان لرستان و به دلیل وضعیت بحرانی و کمبود تخت بستری بیماران کرونایی در دورود و همچنین به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر اتخاذ شده است.

بیرانوند تصریح کرد: این تعطیلی شامل ادارات خدمات‌رسان شامل آب، برق، گاز و مخابرات و مراکز درمانی، بیمارستان و کلینیکی، آزمایشگاهی و بهداشتی و شهرداری و آتش نشانی نمی‌شود و این دستگاه‌ها موظف به استمرار  خدمات‌رسانی به مردم هستند.

او گفت: کلیه مدیران دستگاه های اجرایی نیز تا پایان هفته جاری می بایست در حالت آماده باش در سطح شهرستان حضور داشته باشند.

بیرانوند  با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تا تاریخ دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ کلیه مشاغل گروه های ۲ ، ۳ و ۴ در شهرستان دورود تعطیل خواهند بود،خاطر نشان کرد: در صورت عدم اجرای مصوبه فوق با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرماندار دورود از شهروندان دورودی خواست تفریحات، مهمانی ها و تجمعات خود را به صفر برسانند و در خانه بمانند و به هشدار و توصیه های ستاد کرونای کشور،استان و شهرستان پایبند باشند تا بتوانیم با کمک یکدیگر این ویروس را شکست دهیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز