کردستان عنوان ویژه رقابت های «بِرای تونیک» قهرمانی بانوان کشور را کسب کرد

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۱:۰۸
کد خبر: ۱۰۷۸۷۷۸
کردستان عنوان ویژه رقابت های «بِرای تونیک» قهرمانی بانوان کشور را کسب کرد
نخستین دوره مسابقات «برای تونیک» مجازی بانوان کشور با پیام «من ماسک می‌زنم» با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید و تیم کردستان عنوان ویژه این مسابقات را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، نخستین دوره مسابقات «برای تونیک» مجازی قهرمانی بانوان کشور به صورت تیمی ۳ نفره و در رده سنی ۱۶ سال به بالا و در بخش پرسرعت ، پرتحرک «برای تونیک» به شیوه مجازی و ویدئویی با حضور ۱۸ تیم از سراسر کشور برگزار شد که در نهایت با بررسی فنی فیلم‌های ارسالی تیم‌های برتر معرفی شدند.

تیم استان کردستان متشکل از پریچهر درزی ور، پرستو خانزادپور و شینا ایوبی با هدایت "بستانی" مربی تیم عنوان ویژه این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

تیم استان قزوین متشکل از زهره رحیمی (مربی و بازیکن)، مریم چمانی و هانیه باقری به عنوان قهرمانی رسید.

تیم خراسان رضوی متشکل از مهسا لنگران، محدثه زمانی و زهرا ترشیزی با هدایت مائده احمدپور و استان بوشهر متشکل از ساناز دهقان، الهام فرد و تارا مومنی با مربیگری هدیه بهرمان مشترکا در ردیف دوم قرار گرفتند.

دیگر تیم استان قزوین متشکل از الهام جمالی (مربی و بازیکن)، غزال فلاح و لیلا لشگری با سرپرستی معصومه احمدی و تیم اصفهان متشکل از سحر غضنفری (مربی و بازیکن)، مائده سادات صالحی ابری و زهرا کیانی ابری به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

گفتنی است؛ "برای تونیک" ورزشی است که با الهام از کدگذاری بین المللی حروف الفبا طراحی شده است و ورزشکار با تجسم یک جدول ۶ خانه‌ای در فضا یا بر روی زمین با انتخاب کد مورد نظر تمرین‌های ورزشی را با حرکات دست‌ها و پا‌ها اجرا می‌کند.

این ورزش هم اکنون در قالب انجمن "برای تونیک" زیر مجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی کشور مشغول به فعالیت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز