آخرین و جدید ترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۶ آبان ۹۹

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۷۸۸۰۲
آخرین و جدید ترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۶ آبان ۹۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهرام حبیب زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۱ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه ۳۶ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

او با ابراز تأسف از فوت ۴ نفر بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا در استان اردبیل، افزود: در حال حاضر تعداد ۳۳۲ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۶۲ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

حبیب زاده از بهبودی ۷ هزار و ۷۹۱ بیمار کرونایی تاکنون خبر داد و گفت: در طول دوران شیوع کرونا تعداد ۷۲۹ نفر از هم استانی‌ها به خاطر ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده و تعداد ۸ هزار و ۹۳۸ نفر در این ایام در بیمارستان‌ها بستری شدند.

او با ابراز تأسف از آمار بالای ابتلاء به بیماری کرونا در تمامی شهر‌های استان افزود: در هیچ شهر و منطقه‌ای از استان وضعیت سفید و عاری از ویروس کرونا وجود ندارد و نشانگر بی توجهی برخی افراد به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که این امر باعث سیر صعودی بستری‌ها و تکمیلی ظرفیت بیمارستان‌های استان شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از رسانه‌ها و مسئولین اجرایی خواستار فرهنگ‌سازی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شد و گفت: مسئولین در زمینه فرهنگ‌سازی رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بیش از پیش همت کنند و مردم نیز برای حفظ جان خود و عزیزانشان در رعایت توصیه‌های بهداشتی کوتاهی نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز