در مهر ماه سال جاری:

بیش از ۹۸ هزار متر مربع از معابر و محلات سطح شهر سنندج آسفالت و بهسازی شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۱:۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۹۳۲۰
بیش از ۹۸ هزار متر مربع از معابر و محلات سطح شهر سنندج آسفالت و بهسازی شد
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آسفالت بیش از 98 هزار متر مربع از معابر و محلات سطح شهر در مهر ماه سالجاری خبر داد و اعلام کرد: برای بهسازی این معابر 13 هزار و 969 تن آسفالت صرف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان،  بهزاد ریحانی فرد  در خصوص آسفالت معابر در مهر ماه عنوان کرد: بهسازی و آسفالت معابر یکی از مهم ترین خواسته و مطالبه شهروندان بوده و در همی راستا امسال اقدامات مناسبی در جهت بهسازی معابر و محلات سطح شهر انجام شد.

 بهزاد ریحانی فرد خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته چندین اکیپ در سطح شهر و مناطق مختلف در حال اجرای عملیات آسفالت و بهسازی معابر سطح  شهر هستند.

وی از آسفالت 98 هزار و 95 متر مربع از معابر و محلات سطح شهر در مهر ماه سالجاری خبر داد و اعلام کرد: برای بهسازی این معابر 13 هزار و 969 تن آسفالت صرف شده است.

وی اظهار داشت: از این میزان 29 هزار و 700 متر مربع از معابر حوزه شهرداری منطقه یک و ناحیه منفصل شهری ننله با 4 هزار و 420 تن آسفالت و 4 هزار و 872 متر مربع از محلات محدوده شهرداری منطقه دو و ناحه منفصل شهری نایسر با 775 تن آسفالت؛ بهسازی شد.

ریحانی فرد افزود: در حوزه شهرداری منطقه سه نیز با توزیع 5 هزار و 598 تن آسفالت 43 هزار و 823 از معابر و محلات این منطقه و 19 هزار و 700 متر مربع از حوزه شهرداری ناحیه ویژه بهاران با پخش 3 هزار و 176 تن آسفالت ، بهسازی  شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج در نهایت یادآور شد: در تابستان امسال نیز با 41 هزار تن آسفالت،270  هزار مترمربع از معابر و محلات سطح شهرآسفالت و بهسازی شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز