آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۷ آبان ۹۹

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۸:۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۹۵۷۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۷ آبان ۹۹
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با جان باختن سه نفر دیگر، آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۷۰۰ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: دو نفر  سه‌شنبه و  یک نفر امروز فوت‌ شده‌اند که تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است.

او افزود: افراد فوت شده در رده سنی ۴۰ تا ۶۵ سال هستند که دارای بیماری‌های زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت و بیماری کلیوی (دیالیزی) بوده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۷۰۰ نفر رسید، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و اکنون تعداد بیماران حاضر در این بخش‌ها ۲۶۸ نفر است.

کشمیری با اشاره به اینکه ابتلای ۱۷۱ نفر از این  بیماران به کرونا قطعی است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ نفر از بیماران بستری‌ در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۹ نفر کرونا داشتند.

او بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری در حال درمان هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۸ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۵ هزار و ۹۱ مبتلا به کرونا در استان شناسایی‌شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز