استاندار لرستان:

محدودیت ها همچنان در ۴ شهرستان الیگودرز،دورود ،پلدختر و کوهدشت برقرار است / اعمال محدودیت های ۱۰ روزه در خرم آباد / اصل موضوع مقابله با کرونا برعهده مردم است

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۷:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۰۶۱۹
محدودیت ها همچنان در ۴  شهرستان الیگودرز،دورود ،پلدختر و کوهدشت  برقرار است /  اعمال محدودیت های ۱۰ روزه در خرم آباد / اصل موضوع مقابله با کرونا برعهده مردم است
سید موسی خادمی گفت: اگرچه اقدامات دولت می‌تواند کمک حال و تسهیل کننده موضوع از نظر روانی باشد اما اصل کار و مراعات بر عهده مردم است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی روز شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست دکتر روحانی و با حضور استانداران سراسر کشور حول محور آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور برگزار شده بود ، اظهار کرد:  یکی از مهمترین مباحث این جلسه، تاکید مقام معظم رهبری بر تشکیل قرارگاه  برای پیگیری مصوبات ملی ستاد مقابله با بیماری کرونا است. وی با اشاره به اهمیت موضوع گفت: بر این اساس قرارگاه بمنظور اجرایی شدن مصوبات تشکیل شده و فرماندهی آن بر عهده وزیر محترم کشور است.

او به موضوع ردیابی بیماران و ایجاد محدودیت های بیشتر برای این افراد اشاره کرد وافزود : به منظور کنترل چرخه انتقال و جلوگیری از شیوع بیماری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد که با همکاری وزارت ارتباطات شماره تلفن همراه بیماران مبتلا به کرونا در سامانه ثبت شده و جابجایی آنها کنترل شود.   وی افزود: بر این اساس از فروش بلیت هواپیما ،قطار و سایر خدماتی که به سامانه ها وصل هستند به این گونه افراد جلوگیری خواهد شد.

خادمی با اشاره به هماهنگی های انجام شده با شرکت ملی پست ایران ، تصریح کرد: این مجموعه موظف می‌شود که خدمات مورد نیاز مبتلایان به کرونا را به آنها ارائه دهد که شامل خدمات دولتی و عمومی خواهد بود تا اینگونه افراد مجبور نباشند برای انجام امور خود از منزل خارج شوند.

استاندار لرستان بیان کرد: چهار شهرستان الیگودرز،دورود ،پلدختر و کوهدشت محدودیتهای آنها همچنان برقرار است و علاوه بر آن از روز چهارشنبه ۱۴  تا ۲۳ آبان به مدت ۱۰ روز محدودیت‌های جدیدی در۲۵ مرکز استان و از جمله شهرستان خرم آباد  اعمال خواهد شد و بر این اساس برخی از فعالیت ها تعطیل می شود و این به معنای آن است که خدمات سطح سه و چهار را در شهرستان خرم‌آباد محدود خواهیم کرد.

خادمی  در پایان ابراز امیدواری کرد که این اقدامات در کنترل شیوع گسترده کرونا موثر واقع شود و گفت:  همچنان که همواره گفته‌ایم اصل موضوع برعهده مردم و رعایت توسط مردم است اگرچه اقدامات دولت می‌تواند کمک حال و تسهیل کننده موضوع از نظر روانی باشد اما اصل کار و مراعات بر عهده مردم است و مردم بایستی به طور دقیق موارد را رعایت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز