استاندار لرستان:

روند مبتلایان کرونا در لرستان افزایشی است / در شبانه روز حدود ۱۱ نفر مرگ ناشی از کرونا گزارش می شود / کسب و کارهای سطوح ۳ و ۴ در خرم‌آباد باید تعطیل شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۳:۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۱۲۷۰
روند مبتلایان کرونا در لرستان افزایشی است  /  در شبانه روز حدود ۱۱ نفر مرگ ناشی از کرونا گزارش می شود / کسب و کارهای سطوح ۳ و ۴  در خرم‌آباد باید تعطیل شود
سید موسی خادمی از روند افزایشی مبتلایان به بیماری کرونا در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی روز یکشنبه در جلسه بررسی پیشنهاد داروی موثر بر پیشگیری و درمان کرونا ،اظهار کرد: با توجه به آمارها در شبانه روز حدود ۱۱ نفر مرگ ناشی از کرونا گزارش می شود که در این رابطه استان وضعیت مطلوبی ندارد .

اوبا تشریح شرایط کنونی استان، افزود: همانطور که قبلاً اعلام شد، ۴ شهرستان استان در وضعیت قرمز و خطرناک قرار دارند که تا روز چهارشنبه، خرم‌آباد نیز به این تعداد اضافه می شود .

خادمی  با بیان اینکه کسب و کارهای سطوح ۳ و ۴  در خرم‌آباد باید تعطیل شود،تصریح کرد: هر روز تعداد بستری ها و افرادی که به بخش آی‌ سی‌ یو منتقل می‌شوند، افزایش می یابد و شرایط به شکل مناسبی پیش نمی رود .

او با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، خاطر نشان  کرد: بانیان و صاحبان مراسم عروسی یا ختم از برگزاری هرگونه تجمع خودداری کرده و مردم نیز در پاساژها، پارک ها و سایر مراکز پرجمعیت به دلیل افزایش خطر ابتلاء به کرونا پرهیز کنند .

استاندار لرستانبا اعلام آمادگی برای کاهش ظرفیت نیروی کار و تعطیلی ادارات، گفت: در جلسه آتی ستاد مدیریت کرونا، این موضوع مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و تصمیم مناسب در رابطه با کاهش فشار بیماری اتخاذ و به اطلاع مردم خواهد رسید .

او ضمن اشاره به مطرح شدن موضوع بهره گیری از امکانات استان برای کمک به درمان بیماران کرونایی، یادآورشد: متخصصان و صاحبنظران، پیشنهادات خود را در خصوص ساخت و تولید داروهای کمکی به دانشگاه علوم پزشکی ارائه دهند تا پس از بررسی علمی دقیق و تایید نهایی از آنها برای کمک به بیماران استفاده شود .

خادمی در پایان خواستار همکاری عوامل و متخصصان این حوزه با دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه انجام مطالعات و پژوهش ها برای کمک به بیماران کرونایی شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز