سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز عنوان کرد:

استقبال خوب شهروندان از طرح "آوای ورزش در همسایگی" / مردم به ضرورت ورزش در ایام کرونا پی برده اند

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۱۶۳۵
استقبال خوب شهروندان از طرح آوای ورزش در همسایگی / مردم به ضرورت ورزش در ایام کرونا پی برده اند
سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز با اشاره به اجرای طرح ملی آوای ورزش در همسایگی در این استان گفت: خوشبختانه عموم مردم استقبال خوبی از این طرح داشته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد اسفندیاری اظهار کرد: 48 ایستگاه در این طرح دیده شده و 60 مربی البرزی در نوبت های صبح و عصر ورزش همگانی را در محل مجتمع های مسکونی و بوستان های مشرف به آن اجرا می کنند.

وی با بیان اینکه هرچه به جلو آمده ایم استقبال و همراهی مردم بیشتر شده است گفت: آحاد شهروندان به اهمیت ورزش و ارتقا ایمنی بدن در ایام کرونا پی برده اند و ورزش را یک ابزار مفید برای تندرستی می دانند.

اسفندیاری تصریح کرد: دوری از فقر حرکتی در ایام قرنطینه و محدودیت فعالیت ها یک امر ضروری است و نیاز است تا مردم فعالیت بدنی را در سبد روزانه خود قرار دهند و به آن بپردازند.

متولی ورزش های همگانی استان البرز مشارکت تمام شهرستان های البرز در طرح آوای ورزش در همسایگی را نقطه قوت آن دانست و گفت: هیئت ورزش های همگانی البرز در سال جاری با پویش وطرح های متنوع فدراسیون کشور به شکل حداکثری در جهت ترغیب مردم به ورزش گام برداشته و در این مسیر هیئت های شهرستان ها، کمیته ها و مربیان ما نقشی بی بدیل را در این امر داشته اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز