دادستان میبد :

رعایت نکات بهداشتی در شهرستان الزامی است

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۲:۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۸۲۲۵۶
رعایت نکات بهداشتی در شهرستان الزامی است
دادستان میبد گفت: دستگاه قضایی در برخورد با افرادی که با سهل‌انگاری و نادیده گرفتن توصیه‌های بهداشتی باعث افزایش ابتلای مردم به ویروس کرونا ‌شوند و کادر بهداشت و درمان شهرستان را به زحمت ‌اندازند، برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "علی باقرپور" دادستان میبد  افزود : دادستانی در اجرای وظیفه و حفظ حقوق عامه مردم در ارتباط با توجه نکردن به مصوبه‌های ستاد کرونا و توصیه‌های بهداشتی برخورد می‌کند و نظارت قانونی بر نحوه عملکرد مسوولان شهر دارد.

وی ادامه داد : البته همراه با نظارت قانونی بر عملکرد مسوولان مرتبط و همچنین حمایت جدی و همه جانبه از آن‌ها با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

دادستان میبد با اشاره به اینکه تجربه به طور مکرر نشان داده همیشه مردم در هر زمینه‌ای علاوه بر عملکرد خودجوش در کنار دولتمردان بوده‌اند و هر پیشامدی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند ، یادآور شد : نمونه بارز این جهاد و حضور در صحنه را در موج اول کرونا تاکنون شاهد بودیم و دیدیم که همه افراد در نهایت توان، همکاری و همراهی خود با مسوولان را نشان داده اند.

وی گفت : با این وجود عده‌ اندکی هستند که با سرپیچی از قوانین و نادیده گرفتن توصیه‌های مسوولان امر، باعث ضرر به خود و دیگران شده و خدمت رسانی‌ها را با مشکل مواجه می‌کنند.

باقرپور خاطرنشان کرد :  وضعیت شهرستان در حال حاضر بسیار نگران‌کننده است و بارها اعلام شده است هرگونه تجمع مذهبی و یا برگزاری مجالس ختم یا شادی، تجمع در تالارها و یا خانه باغ ها و تجمع های تفریحی و حتی خانوادگی ممنوع است.

این مسوول قضایی در ادامه اظهار کرد : کسبه و بازاریان نیز باید با رعایت محدودیت‌های اعلام شده به فعالیت خود ادامه دهند و تاکنون دستور پلمب چندین واحد صنفی و توقیف تعدادی خودروها  در شهرستان صادر شده ‌است.

همچنین گفتنی‌ست دکتر "ابراهیم سلمانی" سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی روز گذشته وضعیت شهرستان میبد را در کنار شهرستان های یزد، تفت، مهریز و بافق، خاتم و ابرکوه را فوق بحرانی دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز