با بهره برداری از آخرین پل رقم خورد؛

تکمیل تقاطع "شهدای حصارک" در شاهراه مواصلاتی کشور/ تردد در غربی‌ترین نقطه کلانشهر کرج روان شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۵:۵۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۲۷۵۹
تکمیل تقاطع شهدای حصارک در شاهراه مواصلاتی کشور/ تردد در غربی‌ترین نقطه کلانشهر کرج روان شد
با بهره برداری از آحرین پل از مجموعه پل های تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک تردد خودروها و هدایت آنها در غربی ترین نقطه کلانشهر از این پس با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ، مراسم افتتاح پل بی 5 از مجموعه پل های این ابرپروژه شهری عصر امروز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان شهری واستانی برگزار شد.

شهردار کرج در آیین بهره برداری این پروژه  با اشاره به دشواری های احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک گفت:  یکی از پیچیدگی های طرح، کار در شاهراه مواصلاتی استان بود که موفق شدیم بدون حتی یک روز وقفه در حرکت ازادراه تهران قزوین و تهران کرج، مسیر را پیش ببریم.

علی کمالی زاده گفت: موضوع احداث این طرح در اسفند 92 شکل گرفت و تا ابلاغ قرارداد وارد سال 93 شدیم وحدود 11 شرکت در مناقصه طرح با ارقام متنوع شرکت کردند.

وی افزود: در شورای چهارم این بحث مطرح شد که شاید پیمانکار نتواند با این رقم کار کند اما الحمدلله موفق شدیم پروژه را با رقم 75 میلیارد تومان به ثمر برسانیم واین در حالی است که ارزش امروز این پروژه بیش از 500 میلیارد تومان است.

شهردار کرج با بیان اینکه طرح سه سطحی بود اما به مشکلاتی خوردیم از جمله نقطه احداث گالری مترو که عملا باعث شد پروژه به صورت 4 سطحی انجام شود افزود:  به رغم همه پیچیدگی ها با توانمندی مهندسان کشور و مجریان در شهرداری، طرح با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: این طرح از سمت قزوین در ورودی کرج قرار گرفته و انتهای حوزه ما در غرب استان است، از این منظر اصلاح ورودی های شهر که مورد تاکید شورای محترم بود با اجرای این پروژه محقق شده است.

شهردار تصریح کرد: از شورای اسلامی شهر برای همکاری ویژه در اجرای طرح همچنین از معاونت ها و زیرمجموعه های آنها، پیمانکار طرح و پلیس راه برای اجرای امور به نحو شایسته، قدردانی می کنم.

کمالی زاده در پایان گفت: این پروژه در یکی از نقاط محروم شهر واقع شده و امیدواریم بتوانیم با قدرت و کیفیت، به روند سازندگی در شهر به ویژه در نقاط محروم، ادامه دهیم.

عضو شورای شهر کرج نیز در این مراسم گفت: مجموعه پل های شهدای حصارک در پر ترددترین محور مواصلاتی کشور واقع شده است.

عباس زارع با تاکید بر اینکه پروژه از نظر فنی دارای پیچیدگی های بسیاری بود، گفت: در زمانی که کشور با مشکلات حاد اقتصادی به خصوص افزایش تورم مواجه است، این پروژه اجرا شد.

زارع با اشاره به اینکه پیچیدگی های فنی این پروژه نسبت به سایر پروژه های عمرانی شهر بیشتر بود، گفت: از شهردار و مجموعه های موثر در اجرا تشکر می کنم.

وی ضمن ابراز خرسندی از اجرای این پروژه بزرگ، گفت: خوشحالم که پروژه چند سطحی شهدای حصارک به سرانجام رسید و اهالی غرب استان از این پس برای تردد در شهر کرج با سهولت بیشتری حرکت می کنند.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج تاکید کرد: مشکلات حقوقی و مالی بر سر راه این پروژه بود که زمان بسیاری را به خود اختصاص داد اما با همکاری شورا و دستگاه های متولی به نتیجه رسید.

 

زارع در بخش دیگری به اهمیت فضای سبز این پروژه نیز اشاره کرد و گفت: در کمتر از دو ماه چهار و نیم هکتار فضای سبز زیر پل ایجاد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز