ارائه خدمات طرح "آمران سلامت" هلال احمر به بیش از ۱۵۰ هزار نفر در آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۳۱۶۹
ارائه خدمات طرح آمران سلامت هلال احمر به بیش از ۱۵۰ هزار نفر در آذربایجان‌غربی
مدیر عامل هلال احمر استان آذربایجان‌غربی از ارائه خدمات آمران سلامت به بیش از ۱۵۰ هزار نفر از ابتدای اجرای طرح تاکنون در سراسر استان خبر داد‌.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، امیر جعفرزاده مدیر عامل استان آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای آغاز طرح آمران سلامت که در راستای فرمان مقام معظم رهبری در مبارزه با کرونا و با مشارکت اعضای جوان و داوطلب انجام شد؛ تا کنون بیش از ۱۵۰ هزار  نفر از شهروندان استان در محل های پر تردد شهر، ترمینال، فروشگاههای خرید و خانه های هلال روستایی به رعایت موارد بهداشتی و زدن ماسک توصیه شدند.

وی همچنین افزود:از پنجم آبان تاکنون سه هزار و ۸۸۳ عضو داوطلب به روز در پوشش هزار و ۳۸۷ تیم در پایگاههای ثابت و سیار با مشارکت ۴۹ سمن فعالیت کردند.

جعفرزاده گفت: در این طرح ۴۸ هزار و ۳۴۵ ماسک توزیع شده و ۸۳۱ لیتر محلول ضدعفونی برای اعضا و مردم بهره ور استفاده شده است.

مدیر عامل هلال احمر استان آذربایجان‌غربی در ادامه تشریح این طرح گفت: مجریان این طرح علاوه بر ارائه راهنمایی های لسانی، به افرادی که نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی کم توجهی نشان داده و سلامت خود و جامعه را به مخاطره می اندازند، تذکر دادند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز