همگانی کردن ورزشی پایدارترین راه جلوگیری از آسیب های اجتماعی و سالم سازی زندگی اجتماعی

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۹:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۴۴۳۷
همگانی کردن ورزشی پایدارترین راه جلوگیری از آسیب های اجتماعی و سالم سازی زندگی اجتماعی
اولین جلسه شورای ورزش شهرستان خوی در سال جدید برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، اولین جلسه شورای ورزش شهرستان خوی در سال ۹۹ با حضور فرماندار این شهرستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و روسای هیات های ورزشی و اعضا این شورا برگزار شد.

 فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان خوی در این جلسه ،بر توسعه ورزش همگانی تاکید نمود و افزود: یکی از پایدارترین راه‌های جلوگیری از آسیب های اجتماعی، ناهنجاری‌های رفتاری و سالم‌سازی محیط و زندگی اجتماعی توسعه ورزش و همگانی کردن آن است که باید برنامه ریزی دقیق برای توسعه آن صورت پذیرد.

 ایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه به آسیب شیوع ویروس کرونا به بخش ورزش اشاره کرد و افزود: بخش ورزش استان از جمله بخش هایی است که همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا بیشترین خسارت را متحمل شده است و اکثر باشگاه های ورزشی با مشکلات عدیده ای مواج هستند.

 در این جلسه رئیس هیات ورزشهای همگانی خوی نیز طی سخنانی خواستار توجه ویژه به ورزش های همگانی در شهرستان خوی شد و گفت: شورای ورزش های همگانی باید در شهرستان تشکیل و برای این ورزش برنامه ریزی شود. وی همچنین خواستار توجه به مربیان ورزشی و بخصوص بیمه مربیان ورزشی شهرستان خوی شد.

 رئیس ورزش های همگانی گفت: متاسفانه ورزشکاران و بخصوص باشگاه داران که به خاطر تعطیلی های اخیر متضرر شده اند ولی هنوز نتوانسته اند از تسهیلات بانکی استفاده نمایند و از فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان خواست که برای جبران بخشی از ضرر های مالی باشگاه داران تهمیدات لازم را برای استفاده باشگاه داران از تسهیلات بانکی فراهم نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز