مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونادر لرستان خبرداد:

معرفی ۹ واحد چاپی متخلف در خرم آباد به مراجع انتظامی و قضایی / پلمب ۲۵ واحد و مرکز چاپی در شهرهای مختلف استان

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۶۲۷۱
معرفی ۹ واحد چاپی متخلف در خرم آباد به مراجع انتظامی و قضایی / پلمب  ۲۵ واحد و مرکز چاپی در شهرهای مختلف استان
احمد حسین فتایی گفت: ظهر امروز ۹ واحد چاپی متخلف در خرم آباد که بدون مجوز فعالیت نموده و محدودیت های کرونایی را نادیده گرفته اند به نیروی انتظامی و مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ فتایی روز چهارشنبه در جمع رسانه ها با اعلام این خبر، اظهار کرد: متاسفانه علی رغم تذکرات متعدد و بازرسی های مستمر، برخی از واحد های چاپی در سطح استان بدون در نظر گرفتن محدودیت ها و مصوبات اعلام شده توسط ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اقدام به چاپ بنر و آگهی ترحیم مشتمل بر زمان و مکان مراسم خاکسپاری نموده اند، که در این راستا صبح امروز ۹ واحد متخلف چاپی در خرم آباد جهت پلمپ و برخورد قانونی با متخلفین به نیروی انتظامی و مراجع قضایی معرفی شدند.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: همچنین با هماهنگی فرمانداران برخی شهرستان های استان و در راستای جلوگیری از فعالیت غیر قانونی، ۲۵ واحد و مرکز چاپی در این شهرستان ها پلمپ گردیده است.

اوافزود: طی چند ماهه اخیر بارها اعلام کرده ایم که چاپخانه های دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراکز چاپی، حق چاپ بنر و آگهی های ترحیم مشتمل بر زمان و مکان را ندارند و با متخلفین برخورد قانونی صورت می پذیرد، لذا ضمن تاکید مجدد بر این موضوع، اعلام می داریم که عدم رعایت محدودیت ها و مصوبات کرونایی اعلام شده، به لغو دائمی مجوز این مراکز منجر خواهد شد.

 مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در پایانگفت:از عموم مردم استان نیز انتظار می رود ضمن رعایت دقیق محدودیت های اعلامی، از برگزاری و شرکت در هرگونه مراسم خاکسپاری و عروسی جداً خودداری نموده و سلامتی و حقوق سایر شهروندان و هم استانی ها را نادیده نگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز