جلسه شورای ورزش شهرستان کلاردشت با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۲:۲۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۸۶۵۲۰
جلسه شورای ورزش شهرستان کلاردشت با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران
جلسه شورای ورزشی شهرستان کلاردشت با حضور حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کلاردشت؛ جلسه شورای ورزشی شهرستان کلاردشت با حضور حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و به ریاست فرماندار این شهرستان، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیات‌های ورزشی در محل فرمانداری برگزار شد.

کامران پولادی، فرماندار کلاردشت، ضمن خوشامد خدمت مدعوین عنوان کرد: شهرستان کلاردشت مهد قهرمانان صاحب‌نام ورزش بوده و هست که هم برای استان و هم برای ایران اسلامی در رشته‌های مختلف ورزشی افتخار آفرینی کردند که از این حیث دارای جوانان علاقه‌مند به ورزش هستیم.

او در ادامه اظهار داشت: ما در شهرستان جوانان ارزشمندی داریم که نیازمند نگاه ویژه هستند تا این قابلیت و پتانسیل رشد و شکوفا گردد . فرماندار کلاردشت در ادامه از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستار تامین و تجهیز اماکن ورزشی شهرستان و رفع مشکلات آنان شد .

در پایان مسئولین هیات های ورزشی گزارشی از عملکرد خود و مشکلات موجود ارائه دادند که یکی از خواسته‌های جمع حاضر استقلال اداره ورزش شهرستان و نمایندگی اداره کل در غرب مازندران و بودجه جهت زیر ساخت وتجهیزات و بهسازی وتعمیرات سالن ورزشی و تامین نیروی اداری بود.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از اماکن و سالن‌های ورزشی بازدید و به‌طور جداگانه با مربیان و کشتی‌گیران  کلاردشتی دیدار و گفتگو کرد.

01

03

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز