افشین عزیزی شهردار سقز شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۸۶۵۸۹
افشین عزیزی شهردار سقز شد
اعضای شورای اسلامی شهر سقز با اکثریت آرا، افشین عزیزی را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان،  لقمان شیخ عزیزی از سوی شورای شهر بعنوان سرپرست شهرداری معرفی شد و بعد از چند جلسه شورا و بررسی گزینه‌ها، افشین عزیزی انتخاب و به کمیته تطبیق، استانداری و ارگان‌های دیگر برای تایید صلاحیت معرفی شد.

رییس شورای اسلامی شهر سقز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیرو برگزاری جلساتی در هفته‌های گذشته شورا برای انتخاب گزینه نهایی و جلوگیری از اتلاف وقت، سوابق کاری و تجربی (رزومه) گزینه‌ها را به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان ارسال کرد.

محمد کرمی با بیان اینکه این کار در راستای بررسی احراز شرایط قانونی گزینه ها بود، افزود: با پیگیری انجام شده، دفتر امور شهری نیز ضمن بررسی موضوع، جواب نامه ارسالی شورای سقز را روز گذشته به دبیرخانه شورا ارسال کرد.

وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر سقز پس از دریافت نامه در اسرع وقت تشکیل جلسه داد و در بین افرادی که شرایط قانونی لازم را داشتند، گزینه مورد توافق اکثریت اعضای را به عنوان شهردار انتخاب کرد.

کرمی با اشاره به اینکه اعضای شورا با اکثریت آرا افشین عزیزی (عضو فعلی شورای شهر) را به عنوان شهردار انتخاب کردند، گفت: عزیزی دارای ۲ دوره سابقه عضویت در شورا (دوره های چهارم و پنجم) بودن و فوق لیسانس مدیریت شهری داشته و دانشجوی دکتری مدیریت دولتی است.

با انتخاب عزیزی بعنوان شهردار سقز، باید یکی از اعضای علی البدل شورا جایگزین او شود.

شهرداری سقز در دوره پنجم شورای اسلامی شهر، ۳ شهردار و ۴ سرپرست داشته و این موضوع باعث بی ثباتی مدیریتی در این نهاد خدمات رسان شده و شهروندان از این همه تغییرات مدیریتی ناراضی هستند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز