شهردار سنندج:

تبدیل وضعیت ۲۱ نفر از نیروهای با سهمیه معلولین شاغل در شهرداری سنندج / پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی هستیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۴:۰۹
کد خبر: ۱۰۸۶۶۰۲
تبدیل وضعیت ۲۱ نفر از نیروهای با سهمیه معلولین شاغل در شهرداری سنندج / پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی هستیم
شهردار سنندج با بیان اینکه در راستای امنیت شغلی همکاران در این دوره اقدامات مناسبی در جهت تبدیل وضعیت و ساماندهی قراردادهای همکاران صورت گرفته است گفت: تمام مدارک و مستندات لازم جهت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به سازمان شهرداریها ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان،  مدیرکل بهزسیتی استان کردستان بهمراه جمعی از نیروهای های تحت پوشش این سازمان شاغل در شهرداری سنندج با مهندس صیدی دیدار و از اقدام این نهاد در تبدیل وضعیت این نیروها تقدیر و تشکر نمودند.

شهردار سنندج اظهار داشت: منابع مالی و منابع انسانی دو فاکتور مهم هر سازمان در پیشبرد اهداف و برنامه های آن سازمان است.

مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد: استفاده صحیح و بهینه از منابع انسانی باعث می شود که آن سازمان در ارائه خدمات و جلب رضایتمندی شهروندان تاثیر گذار باشد.

وی گفت: اولویت شغلی کارکنان بسیار حائز اهمیت بوده و یکی از برنامه های شهرداری در این دوره بحث ارتقاء امنیت شغلی کارکنان و تبدیل وضعیت آنها بوده است.

مهندس صیدی عنوان کرد: متاسفانه ساختار شهرداری ها به گونه ای است که انواع قراردادهای شغلی در آن با کارکنان منعقد شده و بسیاری از همکاران از این نوع قراردادها و تفاوت در پرداخت حقوق و دستمزد گلایه مند هستند.

وی اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در این دوره نه تنها یک نفر در شهرداری سنندج استخدام نشده بلکه بیش از 170 نفر ار کارکنان بازنشسته شدند و گام مهمی در جهت چابک سازی بدنه انسانی شهرداری برداشته شد.

مهندس صیدی افزود: برخی از نیروهای شهرداری دارای قرارداد حجم کار مشخص (ساعتی) بودند که با پیگیری مستمر و حمایت اعضای شورای شهر توانستیم تمامی نیروهای با حجم کار مشخص را به نیروی شرکتی تبدیل وضعیت دهیم.

وی اعلام کرد: در تبدیل وضعیت نیروهای با حجم کار مشخص هیچ تفاوتی قائل نشدیم و 21 نفر از کارکنان خدوم، از نیروهای تحت پوشش بهزستی با سهمیه معلولین شاغل در شهرداری بودند که خوشبختانه این افراد هم تبدیل وضعیت شدند.

شهردار سنندج اعلام کرد: این شهرداری بعنوان نخستین شهرداری در کشور تمامی مدارک و مستندات لازم جهت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به سازمان شهرداریها را ارسال نموده و منتظر ابلاغ این سازمان جهت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی هستیم.

در پایان این جلسه مدیرکل بهزیستی استان کردستان به همراه جمعی از نیروهای تبدیل وضعیت شده با سهمیه معلولین شاغل در شهرداری سنندج به رسم یادبود از شهردار سنندج تقدیر نمودند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز