در دیدار سرپرست ورزش وجوانان لرستان با نماینده خرم آباد تاکید شد :

پیگیری تخصیص اعتبار سالن ۵۰۰۰ نفری خرم آباد / تجهیز اتاق کنفرانس خبرنگاران / تلاش در جهت ارتقا سرانه ورزشی در استان / چمن شماره یک ورزشگاه تختی نیاز به اصلاح و تقویت دارد

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۸۶۷۷۸
پیگیری تخصیص اعتبار سالن ۵۰۰۰ نفری خرم آباد / تجهیز اتاق کنفرانس خبرنگاران / تلاش در جهت ارتقا سرانه ورزشی در استان  / چمن شماره یک ورزشگاه تختی نیاز به اصلاح و تقویت دارد
در دیدار نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی با سرپرست ورزش و جوانان لرستان بر پیگیری رفع موانع توسعه ورزش استان تاکید شد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ حشمت الله  امان الهی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ، با تقدیر از تلاشهای دکتر ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد : در نشستی که با دکتر ویسکرمی برگزار شد کلیه مباحث و مسائل ورزش خرم آباد از جمله ورزش   قهرمانی،همگانی و جوانان مطرح شد.

*ضرورت احداث سالن مسابقات

او افزود: یکی از مطالبات ورزش خرم آباد سالن 5000 نفری مسابقات آن است که ایشان را در جریان آخرین وضعیت و پیگیری های صورت گرفته این طرح مهم و حیاتی قرار دادیم که باتوجه به ضرورت و نیاز شهر خرم‌آباد به احداث سالن خواستار پیگیری این طرح در وزارت ورزش جهت تخصیص اعتبار و شروع ساخت و ساز آن شدیم.

*تلاش در جهت ارتقا سرانه ورزشی در استان

سرپرست ورزش و جوانان استان در ادامه به سرانه ورزشی استان اشاره کرد  و افزود : سرانه ورزش استان در حال حاضر 58 سانتی متر است در حالیکه استاندارد سرانه ورزشی کشور 76 سانتی متر می باشد که باید تلاش شود با احداث اماکن جدید و تکمیل طرح‌های ورزش استان ،سرانه ورزشی استان را به نرم کشوری افزایش دهیم.

امان الهی با بیان اینکه دکتر ویسکرمی شناخت کاملی از پیکره ورزش استان دارد،تصریح کرد: خوشبختانه نماینده مجلس شناخت جامع و کاملی از وضعیت ورزش استان دارد و در این جلسه ایشان مطالبات و دغدغه های حوزه ورزش را بدرستی مطرح  و خواستار تلاش همه جانبه پرسنل ورزش  در راستای توسعه ورزش شدند.

*قول مساعد نماینده مجلس

 سرپرست ورزش و جوانان لرستان در ادامه با مثبت ارزیابی کردن این نشست ؛تصریح کرد: در این نشست دکتر ویسکرمی در خصوص پیگیری تامین اعتبار سالن 5000 نفری خرم آباد و شروع ساخت این طرح ، واگذاری مجموعه ورزشی شهید سبزی پرور به سرمایه گذار و اسپانسر تیم خیبر جهت تقویت ورزش ، پیگیری ارتقا سرانه ورزشی استان و سایر موانع ورزش استان در وزارت ورزش و جوانان تاکید و قول مساعد داد که در آینده نزدیک شاهد تحول در ورزش و جوانان استان باشیم که دغدغه و پیگیری ایشان جای قدردانی دارد.

*تجهیز ورزشگاه تختی خرم آباد

 امان الهی در ادامه گریزی هم به ورزشگاه تختی خرم آباد زد و گفت: باتوجه به اینکه خیبر خرم‌آباد تنها نماینده استان در لیگ دسته اول فوتبال کشور است و می بایست  شرایط میزبانی در خور شأن استان فراهم شود بازدیدی از ورزشگاه به جهت شناسایی نقاط ضعف آن داشتیم .

او با اعلام حمایت و ابراز خرسندی از حضور  خیبر در لیگ یک کشور خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت‌هایی که در میزبانی مسابقات وجود دارد مقرر شد تا قبل از برگزاری لیگ ، رختکن تیم مهمان در مکان دیگری تجهیز گردد بهمین منظور مکان جدید رختکن تعیین و بزودی تجهیزات لازم در آن مستقر خواهد شد.

امان الهی با اشاره به چمن ورزشگاه نیز یادآورشد: چمن شماره یک ورزشگاه نیز نیاز به اصلاح و تقویت دارد که سعی می کنیم به مرور کار تقویت و اصلاح چمن را هم انجام دهیم.  

*تجهیز اتاق کنفرانس خبرنگاران

سرپرست ورزش و جوانان استان در پایان از تجهیز اتاق کنفرانس جدید خبرنگاران خبر داد و افزود: این مکان مجهز به امکانات مورد نیاز خواهد شد تا در مسابقات خیبر ، خبرنگاران در این خصوص با مشکل مواجه نشوند .

خبر: سید احمد موسوی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز