استاندار لرستان:

لرستان به لحاظ شیوع کرونا در وضع مطلوبی قرار ندارد / دورهمی های خانوادگی از عوامل شیوع کرونا در استان است / آمار روزانه مرگ کرونایی ها در لرستان به ۱۵نفر رسیده است

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۵:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۷۳۶۲
لرستان  به لحاظ شیوع کرونا در وضع مطلوبی قرار ندارد  / دورهمی های خانوادگی  از عوامل شیوع کرونا در استان است  /  آمار  روزانه  مرگ کرونایی ها در لرستان به  ۱۵نفر رسیده  است
سید موسی خادمی گفت: تجمعات به خصوص دورهمی های خانوادگی از عوامل مهم شیوع بیماری کرونا است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛خادمی روز شنبه در  جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کروناکه به ریاست دکتر روحانی و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور در خصوص آخرین وضعیت بیماری برگزار شده بود،اظهار کرد: در جلسه امروز طرح جامعی برای کنترل اجتماعی بیماری کرونا عنوان شد و مقرر گردید تا هفته آینده نهایی و اجرا شود .

اوافزود: در این طرح، کشور به لحاظ شیوع کرونا به سه بخش قرمز، نارنجی و زرد تقسیم بندی شده و محدودیت های خاصی برای هر کدام اعمال خواهد شد .

خادمی  با اشاره به اینکه اعمال محدودیت ها صرفا برای کنترل و مهار بیماری است، تصریح کرد: محدودیت های جدید نسبت به گذشته  گسترده‌تر و با شدت بیشتری اجرایی می شود .

استاندار لرستان بیان  کرد: مردم در نظر داشته باشند که هدف از برگزاری جلسات، اعمال محدودیت ها و سخت گیری ها برای مهار بیماریست، از این رو فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک باید به عنوان یک ضرورت باشد .

او تجمعات به خصوص دورهمی های خانوادگی را از علل مهم شیوع بیماری کرونا دانست و گفت: بر اساس گزارش های دانشگاه علوم پزشکی، استان به لحاظ شیوع کرونا در وضع مطلوبی قرار ندارد .

خادمی آمار روزانه مرگ بر اثر کرونا را در استان بین ۱۲، ۱۳ و حتی ۱۵ نفر اعلام کرد و یادآورشد: با توجه به روند صعودی ابتلاء به کرونا و محدودیت در امکانات پزشکی و درمانی استان، ضرورت دارد مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز