جدیدترین و کامل ترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۲۴ آبان ۹۹

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۷:۵۱
کد خبر: ۱۰۸۷۵۲۰
جدیدترین و کامل ترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۲۴ آبان ۹۹
۸ مازندرانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.
به گزارش خبرگزاری برنا؛ ۹۵بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند که در همین مدت ۸ مازندرانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا  جان خود را از دست دادند.

دکتر سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۸۴ بیمار مبتلا  به کووید۱۹ در ۲۴ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری و در همین مدت ۶۸ نفر با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او با بیان اینکه هم اکنون ۶۴۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران بستری هستند، افزود: از این تعداد ۱۵۲بیمار بدحال، تحت مراقبت‌های ویژه درمانی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۸ نفر هم همچنین در شبانه روز گذشته با تشخیص قطعی بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان جان باختند.

دکتر موسوی همچنین جمع‌های خانوادگی، حضور در اماکن عمومی و رعایت نکردن فاصله فیزیکی را مهمترین دلایل گسترش کرونا در مازندران برشمرد.

دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز از شناسایی و بستری ۱۱بیمار جدید کرونایی، ۲۴ساعت گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: در همین مدت ۲نفر با بهبودی نسبی برای ادامه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) مرخص شدند.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶۶بیمار در مراکز درمانی بابل بستری هستند افزود: ۴۲بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت مراقبت‌های تخصصصی و تنفسی قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز