سرپرست ورزش و جوانان لرستان در گفت وگو با برنا خبرداد:

نظارت و بازدیداز باشگاه های ورزشی در لرستان در راستای مقابله با کرونا / پیگیر وام باشگاه داران جامانده هستیم / پلمب ۸۰ باشگاه ورزشی در سطح استان در جهت مقابله با کرونا

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۱:۴۱:۲۱
کد خبر: ۱۰۸۷۹۷۷
نظارت و بازدیداز باشگاه های  ورزشی در لرستان در راستای مقابله با کرونا / پیگیر وام باشگاه داران جامانده هستیم / پلمب ۸۰ باشگاه ورزشی در سطح استان  در جهت مقابله با کرونا
حشمت الله امان الهی با اشاره به کار نظارت برباشگاه های ورزشی لرستان برای مقابله با کرونا ازپلمب 80 باشگاه ورزشی در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان امان الهی روز یکشنبه در این گفت وگو ،اظهار کرد: درهفته ی گذشته 700مورد بازدید از باشگاه ها و اماکن ورزشی درسطح استان انجام شد که درهمین راستا 80 باشگاه ورزشی در سطح استان درراستای مقابله با کرونا پلمپ شد.

او با بیان اینکه این باشگاه ها به دلیل عدم رعایت دستور العمل های ستاد کرونا پلمب شده اند،افزود: با استفاده از تمام ظرفیت ها کار نظارت برباشگاه های ورزشی سطح استان درراستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا ادامه دارد

سرپرست ورزش وجوانان لرستان تصریح کرد: تاکنون به275 باشگاه ورزشی در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی تذکرات لازم  ابلاغ شده  است .

به گفته او  این بازرسی ها درقالب اکیپ های تخصصی دردو بخش صبح وعصر ویژه اماکن ورزشی بانوان وآقایان انجام شد.

 سرپرست ورزش و جوانان لرستان بابیان  اینکه همزمان با نظارت ها نگران وضعیت معیشت و اقتصاد باشگاه دارن و مربیان هستیم گ،خاطر نشان کرد: این اقدامات طبق دستورات ستاد کرونا و درراستای سلامت جوانان و مردم می باشد و ناگزیر از انجام آن هستیم ولی همچنان پیگیر پرداخت تسهیلات به مربیان هستیم که احتمالا به زودی انجام خواهدشد.

امان الهی تاکید کرد: انتظار داریم  با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا توسط ورزشکاران عزیز و باشگاه داران محترم بزودی ضمن مدیریت و کنترل شیوع این  ویروس منحوس  شاهد بازگشایی و فعالیت باشگاداران محترم  باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز