امام‌جمعه مهریز:

فعالیت مجازی کتابخانه‌های مهریز نیاز به گسترش دارد

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۸۸۴۲۵
فعالیت مجازی کتابخانه‌های مهریز نیاز به گسترش دارد
امام‌جمعه مهریز گفت: هم‌اکنون با تاثیر مخرب روح و جسم ناشی از شیوع ویروس کرونا در جامعه روبرو هستیم باید فعالیت کتابخانه‌ها در بستر فضای مجازی برای استفاده همگان گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی" امام جمعه مهریز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در نشست با کارکنان کتابخانه های عمومی شهرسنان افزود: فعالیت در فضای مجازی علاوه بر پرکردن اوقات فراغت مردم، اطلاعات علمی خوبی در راستای مواجهه منطقی با بیماری کووید- ۱۹ و رعایت حقوق شهروندی در اختیار مردم و جوانان قرار می‌دهد.

وی با قدردانی از اقدام خوب نهاد کتابخانه‌های عمومی در راستای ارتقای برنامه‌های کتابخوانی متناسب با سلایق و نیازهای متنوع مخاطبان ادامه داد: برگزاری مسابقات کتابخوانی با جوایز ویژه و ارزشمند یکی از راهکارهای جذب مردم به مطالعه و کتابخوانی است که باید در شهرستان افزایش یابد.

همچنین "سعید قرشی" رییس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز با تشکر از همراهی امام جمعه مرکز شهرستان در عرصه کتاب و کتابخوانی به ارایه گزارشی از عملکرد این اداره به خصوص در ایام متاثر از کرونا در فضای مجازی پرداخت و  حمایت مردم و مسوولان را خواستار شد.

قرشی افزود: هم‌اکنون در شهرستان  ۱۳۰ هزار جلد کتاب در موضوع‌های مختلف در ۱۲ باب کتابخانه‌ عمومی زیرپوشش شهرستان به خصوص بخش کودک و نوجوان برای استفاده و دسترسی راحت پنج هزار و ۶۵۰ عضو و سایر علاقه‌مندان به صورت فعال وجود دارد.

وی اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی با استفاده از فضاهای مجازی و بخشی حضوری طبق مقررت با همکاری اعضا و سایر نهادهای منطقه برگزار می‌شود که اهم آنها ترویج فرهنگ مطالعه، دیدار با مسوولان، برگزاری مسابقات و تجلیل از کتابداران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز