عضو شورای شهر خواستار شد:

شهردار فهرست استخدامی‌ها را ارائه کند/برخی به دنبال منحرف کردن دستگاه‌های نظارتی هستند

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۵:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۸۴۳۷
شهردار فهرست استخدامی‌ها را ارائه کند/برخی به دنبال منحرف کردن دستگاه‌های نظارتی هستند
عضو شورای اسلامی شهر کرج خواستار شفاف سازی در خصوص استخدام های شهرداری کرج در شروع دوره پنجم شوراها شد و گفت: از شهردار درخواست دارم اسامی افرادی که در سنوات گذشته جذب شهرداری شدند را ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سارا دشت گرد اظهارکرد: روزهای پایانی ماموریت ما در شورا در حال سپری شدن است  و بنده تنها چیزی که در ذهنم خواهد ماند آزار و اذیت هایی است که افراد سواستفاده گر با شیطنت ذهن دستگاهها و ارگانهای ناظر و غیرناظر به خصوص امام محترم جمعه شهر را با اخبار و اطلاعات خلاف واقع از موضوعات مهم منحرف می کنند.

وی افزود: یکی از موضوعات مورد تذکرم به شهردار در خصوص 2 هزار نیروی شهرداری است که در سنوات گذشته جذب شدند و باری بر دوش مدیریت شهر قرار داده اند.

این عضو شورا تصریح کرد: از بستگان درجه یک مثل خواهر و برادر و عروس و داماد گرفته تا زن و شوهر آنها و بستگان درجه چندم به خصوص آمار 300 نفر نیروی کارگری موقت که همزمان با شروع دوره پنجم در شهریور ماه 96 جذب شهرداری شده اند از جمله این موارد است.

دشت گرد ادامه داد: بنده به عنوان نماینده مردم شهر از شهردار درخواست دارم اسامی افرادی که در سنوات گذشته جذب شهرداری شدند و فامیلی های یکسان دارند و آمار 300 نفر استخدام نیروی کارگری موقت در شهریور 96 را ارائه کند.

دشت گرد در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: بسیاری از دستگاههای دولتی و غیردولتی از شهرداری تحت عناوین مختلف کمک های مالی دریافت می کنند و توقع ایجاد شده و این موجب شده که افراد به خود اجازه می دهند اعضاء شورای شهر را تهدید کنند .

وی با بیان اینکه مگر لوایح ارسالی از شورا ، موضوعات شخصی اعضاء شوراست که مورد تهدید قرار بگیرند به طرح یک سوال پرداخت و گفت: مگر موضوعات در کمیته تطبیق بر اساس قانون مورد رسیدگی قرار نمی گیرد ؟

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز