معاون سیاسی استاندار سمنان خبر داد:

ابلاغ محدودیت‌های جدید کرونایی در استان سمنان/ رنگ‌بندی برحسب تردد

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۸۷۴۹
ابلاغ محدودیت‌های جدید کرونایی در استان سمنان/ رنگ‌بندی برحسب تردد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از ابلاغ محدودیت‌های جدید کرونایی در استان، مصوب ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و با هدف کاهش تردد و تجمع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حبیب الله خجسته پور، ظهر دوشنبه در پایان جلسه ویدئو کنفرانسی قرارگاه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا که ظهر دوشنبه به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد و در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان، از اجرای طرح جامع هوشمند تردد و تجمع در سمنان خبر داد و تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، محدودیت‌های جدیدی در استان سمنان مانند دیگر نقاط کشور وضع شده است.

وی درباره این محدودیت‌ها به خصوص در حوزه تردد خودروها، افزود: در نشست ستاد کرونا مقرر شد تا از روز شنبه اول آذر ماه، محدودیت‌هایی در حوزه تجمعات و ترددها در بخش‌های مختلف اداری، تجاری و … در سطح کشور اعمال شود.

معاون استاندار سمنان درباره کیفیت اجرای این طرح ممنوعیت تردد، توضیح داد: بر این اساس و با توجه به فرمول تبیین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، رنگ بندی جدید به صورت شهر به شهر و در بازه‌ی زمانی مستمر هشت روزه در سطح شهرستان‌ها اعلام شده است.

خجسته پور افزود: نخستین رنگ بندی بر اساس فرمول جدید، روز چهارشنبه هفته جاری از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در سطح کشور رسانه‌ای خواهد شد و متناسب با این رنگ بندی، محدودیت‌هایی به مدت یک هفته در تمامی حوزه‌ها اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت همراهی مردم با مسئولان در اجرای این طرح، تاکید کرد: مردم و گروه‌های مختلف شغلی و اصناف بهترین حامی برای اجرای طرح‌ها محسوب می‌شوند از سوی دیگر اگر همدلی موجود در بین مردم بیش از پیش افزایش یابد، بی‌تردید می‌توانیم شاهد فروکش کردن و کاهش میزان ابتلاء به بیماری کرونا باشیم.‌

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز