دیدار روسای سه هیئت ورزشی لرستان با سرپرست ورزش و جوانان استان؛

امان الهی : هیئت های رزمی و جودو ورزشکاران زیادی در سطح استان دارند / برای ورزش و ورزشکاران فراتر از قانون تلاش خواهیم کرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۷:۴۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۸۹۵۳۸
امان الهی :  هیئت های رزمی و جودو ورزشکاران زیادی در سطح استان دارند  /  برای ورزش و ورزشکاران  فراتر از قانون تلاش خواهیم کرد
سرپرست ورزش و جوانان لرستان گفت:برای ورزش و ورزشکاران فراتر از قانون تلاش خواهیم کرد ولی خلاف آن هرگزعمل نمی کنیم .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ایرج محمدی رئیس هیئت رزمی، هادی کردی رئیس هیئت جودو و سید سجاد موسوی رئیس هیئت انجمن های ورزشی خرم آباد باحشمت الله  امان الهی سرپرست ورزش و جوانان لرستان دیدار و گفتگو کردند.

برپایه این خبر؛ ایرج محمدی رئیس هیات رزمی لرستان، ضمن تبریک به حشمت الله امان الهی، ایشان را نیرویی ورزشی و ارزشی دانست و گفت:قطعا به زودی شاهد تحول  خوبی در ورزش خواهیم بود.

او بااشاره به اینکه  در هیات رزمی استان پتانسیل های خوبی هست و ورزشکاران شاخصی وجود دارد درخواست  حمایت همه جانبه از سرپرست ورزش و جوانان لرستان را خواستار شد.

کردی رئیس هیات جودو لرستان نیز بااشاره به اینکه امان الهی از نیروهای ورزشی استان است و از جنس ورزش است گفت: جودو کاران لرستان به رغم اینکه پای ثابت افتخارات آفرینی برای لرستان هستند مدت یکسال است که کوچکترین کمک مالی به آنها نشده این درحالی است ک سال گذشته قهرمانی کشور را کسب کرده اند.

سید سجاد موسوی نیز بابیان اینکه هیات انجمن های ورزشی یک گروه همدل در سطح استان است گفت:قطعا برنامه های خوبی درآینده داریم که در حمایت سرپرست ورزش و جوانان لرستان امکان پذیراست.

حشمت الله امان الهی نیز ضمن تشکر از حضور روسای این هیئت ها  حمایت خود را اعلام کرد و گفت: برای ورزش و ورزشکاران  فراتر از قانون تلاش خواهیم کرد ولی خلاف آن هرگز، قطعا با حضور افراد برجسته و شاخص و کاربلدی مثل شما ورزش آینده ی خوبی دارد.

او درادامه بااشاره به اینکه هیئت های رزمی و جودو ورزشکاران زیادی دارند و قطعا افتخاراتی برای لرستان می آفرینند گفت: تعداد مخاطبان این رشته ها می طلبد که با کمک روسای مربوطه مشکلات را حل و درراستای تعالی آنها بکوشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز